The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä rouva sulle antaa jos ei ollut laskua mukana
Ainoa nainen joka on koskaan vaimoni lisäksi ottanut minulta rahaa on lähikauppani kaunis kassaneito. Ja kyllä, olen sanonut häntä kauniiksi. Niin ja sit ykkösratikan rahastajatäti siihen maailmanaikaan kun ratikoissa vielä oli rahastajat. Häntä en tainnu sanoa kauniiksi, mut en mä siinä iässä vielä oikein naiskauneuden päälle osannu ymmärtää.

:confused: juttelin just kaverin kanssa puhelimessa hetken ja lopputulos oli se, että lähden huomenna Berliiniin. Kuinka tässä näin kävi?
No, aika ikävältähä tuo kyllä kuullostaa....että joudut sitten vaihtamaan nämä leveyspiirit keskieurooppalaiseen menoon ja meininkiin, kultturellipiireihin ja olusiin...

Ai hittolainen.

Muikeaa ja habandeeruksen hauskaa reissua :)!

En jaksa oottaa sitä meidän ostajaa, laitoin asunnon yleiseen myyntiin. Lähestyin neljää eri pankkia lainahakemuksella. Leikitäänpä lottoa ja arvatkaa minkälaiset tulot pitäs olla että saa 200 000€ lainaa??

Mun pitäisi ensi kuussa pukeutua pikkumustaan kun on työkemut. En vain osaa päättää, että mihin pukeudun. Ja mitkä kengät ja mikä laukku ja miten tukka jajajaja.... Hankalaa olla nainen.
Tää miehenä oleminen on oikeesti hirveen paljon simppelimpää. Muistaa vaan laittaa puhtaat kalsarit ja pestä hampaansa, niin sit saa olla just niin ruma kuin luonto suo.

• Tykkää
Reactions: poika
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä