Hyvä ja antoisa seksielämä ei estä miehiä pettämästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turha luulo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse jättäisin naisen jos sillä olisi halu nussia muita, vaikka pystyisi hillitsemään halunsa.

Sinun täytyy nyt ymmärtää, mitä termi "halu" tarkoittaa. Veikkaan että tuo kirjoittaja tarkoitti seksuaalista halua yleensä, ei sitä, että oikeasti haluaisi olla muiden kanssa. Koska silloinhan hän ei halua olla, jos kerran päättää ettei ole muiden kanssa eikä seuraa vain seksuaaliviettiään ja seksuaalista haluaan.

On myös aika yleistä, että parisuhteessa oleva voi ihastua toiseen tai tuntea seksuaalista halua jotain toista kohtaan. Yleensä siitä ei tosin puhuta kumppanille eikä sitä ihastusta/halua tarvitse viedä eteenpäin. Kyseessä on kuitenkin asia, jolle ei sinänsä voi mitään - ei sille mitään voi, jos tunteaa halua jotakin kohtaan. Teot onkin sitten eri asia - ne ovat tahdon alaisia.

Suosittelen työstämään tuota katkeruuttasi miehiä kohtaan. Tekisi hyvää sielullesi. <3

On turhaa kärjistää.. Terve ja rakastava puoliso ymmärtää kyllä ettei vauvan puskettua ulos heti olla lakanoit heiluttelemassa tai erinäiset hoidot voivat tehdä kiputiloja yms mutta on usein myös vaimosta kiinni pitkälti kuinka pitää läheisyyden kunnossa näistä huolimatta myöhemmin. :)
Ja kyllä, on minuakin petetty nuoruudessani. En ole silti muuttunut kyyniseksi ja kaikkia miehiä pettäjiksi luokittelevaksi.
Se on luonteesta kiinni ja meilläkin on sovittu, että mikäli jostain ihmeen syystä lopetan seksin mieheni kanssa niin olisi hänen suotavaa hoitaa asiat muualla jos näin tarvetta tuntisi. On erittäin suuri libido hällä.
Aktin voi hoitaa tunteittakin katsos. Sama on toistepäin myös minulle lupina, sillä vaikka seksi loppuisi meiltä niin olisi tuo tyyppi silti hauska ja hyvä ystävä muuten yhteiselämässä :D
(Pitkittyneissä kiputiloissakin on mahdollista lääkityksiin jotka mahdollistavat mm.yhdynnän.. jos joku ei halua hoidatta itseään tai vaikkapa käyttää liukkariakaan niin silloin voi mielestäni toinen tehdä omat ratkaisunsa. Mutta ei ole kyse päivien eikä edes muutaman vkon puutoksista.. ne kyllä kestää kuka vain. )'

Ei kaikki todellkaan käy vieraissa mutta jos siihen uskominen nyt helpottaa oloa niin ei sekään toki ole muilta pois. ;)

Ensinnäkään, en ole katkera miehille. Itsehän juuri nautin täysin siemauksin näiden pettäjämiesten antimista. Missään vaiheessa en ole väittänyt, että kaikki pettävät, mutta hyvin yleistä se tuntuu olevan. Kunhan vain halusin herätellä palstan sinisilmäisiä mammoja.

Ensinnäkään, en ole katkera miehille. Itsehän juuri nautin täysin siemauksin näiden pettäjämiesten antimista. Missään vaiheessa en ole väittänyt, että kaikki pettävät, mutta hyvin yleistä se tuntuu olevan. Kunhan vain halusin herätellä palstan sinisilmäisiä mammoja.

Samalla tavalla ne naiset itsekin pettää. :) Kyllä tuo katkeralta kuulostaa että haluaa "herätellä palstan mammoja". :D Ethän sä vieraiden suhteita tunne sentään paremmin kuin ne itse. Miehet ei ole noin tyhmiä että lällättelisi muille "kyllä sunkin vaimo petää sua, se on niin yleistä". Mitä väliä muiden suhteilla sulle?

Samalla tavalla ne naiset itsekin pettää. :) Kyllä tuo katkeralta kuulostaa että haluaa "herätellä palstan mammoja". :D Ethän sä vieraiden suhteita tunne sentään paremmin kuin ne itse. Miehet ei ole noin tyhmiä että lällättelisi muille "kyllä sunkin vaimo petää sua, se on niin yleistä". Mitä väliä muiden suhteilla sulle?

Muiden suhteilla ei ole mitään väliä minulle. Naisten sinisilmäisyys vain ihmetyttää.

Kyllä sillä taitaa olla silti jotain eroa, että jos kotona ei ole seksiä yhtään ja kotona on seksiä paljon..

Vaikea kuvitella, että tuo edes jaksaisi enää käydä vieraissa kun joskus ei jaksaisi enää edes joka päivä, mutta hienosti yrittää pysyä vauhdissani :D Tosin meille seksi ei ole vain seksiä, vaan se on tapa elää ja olla ja ei mistään saisi näin hyvää seksiä kuin meillä on (siis me emme saisi), niin miksi vaivautua. En usko että juuri kukaan randompano edes suostuisi niihin asioihin joista mieheni pitää...

Kyllä sillä taitaa olla silti jotain eroa, että jos kotona ei ole seksiä yhtään ja kotona on seksiä paljon..

Vaikea kuvitella, että tuo edes jaksaisi enää käydä vieraissa kun joskus ei jaksaisi enää edes joka päivä, mutta hienosti yrittää pysyä vauhdissani :D Tosin meille seksi ei ole vain seksiä, vaan se on tapa elää ja olla ja ei mistään saisi näin hyvää seksiä kuin meillä on (siis me emme saisi), niin miksi vaivautua. En usko että juuri kukaan randompano edes suostuisi niihin asioihin joista mieheni pitää...

Randompanojen kanssa nimenomaan on helppo kokeilla kaikkia erikoisempiakin juttuja.

Randompanojen kanssa nimenomaan on helppo kokeilla kaikkia erikoisempiakin juttuja.

No juu jos se erikoinen jotain perus anaaliseksiä tai muuta sellaista mikä on meille aika peruskauraa. Minä puhun nyt jostain sellaisesta, missä pitäisi olla taustalla pitkä tutustuminen ja tunteminen ja täydellinen luotto siihen, että asiat eivät ikinä koskaan milloinkaan mene eteenpäin tai tule esim. rikosilmoitusta. Mieheni myös nauttii eniten sellaisesta seksistä, johon kuuluu hyvin monimutkaista ja ehdotottomia henkisiä aspekteja, jotka eivät rajoitu vain makkariin, vaan koko elämään, joten en oikein näe että tuo saisi mitään iloa jostain uutuudenviehätys-pillusta. Myöskään mieheni ei voi käyttää kortsuja, joten sekin vähän niin kuin siitä. Varsinkin kun ei ole ollut tähänkään mennessä kiinnostunut harrastamaan muita, vaikka lupakin on ja jopa kimppaakin on pyöritelty mielessä, mutta ei. Ei edes kaksi naista miehen kimpussa- skenaario kiinnosta.

Ihmetyttää näissä keskusteluissa aina tämä ihmisten pakottava tarve nipuuttaa ihmiset ja yleistäminen. Olen nuori mies joka ei ole koskaan kokenut mitään tarvetta pettää, jos minulla on hyvä ja antoisa seksielämä.

Vai onko nämä keskustelut joidenkin katkerien ihmisten purkautumiskanava, koska itselle on sattunut paska suhde jossa joku on käyttäytyny kuin sika, niin kaikilla muillakin täytyy oikeasti olla paska suhde ja kaikki on sikoja. Kaikki meistä varmasti on törmännyt kusipäihin ja sikoihin elämämme aikana sukupuoleen katsomatta, mutta on olemassa se kolikon toinenkin puoli, mahtavia ihmisiä ja hyviä tyyppejä on myös olemassa.

No juu jos se erikoinen jotain perus anaaliseksiä tai muuta sellaista mikä on meille aika peruskauraa. Minä puhun nyt jostain sellaisesta, missä pitäisi olla taustalla pitkä tutustuminen ja tunteminen ja täydellinen luotto siihen, että asiat eivät ikinä koskaan milloinkaan mene eteenpäin tai tule esim. rikosilmoitusta. Mieheni myös nauttii eniten sellaisesta seksistä, johon kuuluu hyvin monimutkaista ja ehdotottomia henkisiä aspekteja, jotka eivät rajoitu vain makkariin, vaan koko elämään, joten en oikein näe että tuo saisi mitään iloa jostain uutuudenviehätys-pillusta. Myöskään mieheni ei voi käyttää kortsuja, joten sekin vähän niin kuin siitä. Varsinkin kun ei ole ollut tähänkään mennessä kiinnostunut harrastamaan muita, vaikka lupakin on ja jopa kimppaakin on pyöritelty mielessä, mutta ei. Ei edes kaksi naista miehen kimpussa- skenaario kiinnosta.

En minäkään puhunut mistään perusanaalista. Tiedoksesi, että pettävät miehet haluavat useimmiten paljaalla. Ehkäpä miestäsi kiinnostaakin kaksi miestä. Sitä fantasiaa on harva naisen kanssa elävä uskaltanut myöntää omalle naiselleen.

Ihmetyttää näissä keskusteluissa aina tämä ihmisten pakottava tarve nipuuttaa ihmiset ja yleistäminen. Olen nuori mies joka ei ole koskaan kokenut mitään tarvetta pettää, jos minulla on hyvä ja antoisa seksielämä.

Vai onko nämä keskustelut joidenkin katkerien ihmisten purkautumiskanava, koska itselle on sattunut paska suhde jossa joku on käyttäytyny kuin sika, niin kaikilla muillakin täytyy oikeasti olla paska suhde ja kaikki on sikoja. Kaikki meistä varmasti on törmännyt kusipäihin ja sikoihin elämämme aikana sukupuoleen katsomatta, mutta on olemassa se kolikon toinenkin puoli, mahtavia ihmisiä ja hyviä tyyppejä on myös olemassa.

Ei tässä kukaan ole väittänytkään, että kaikki pettävät. Totuus kuitenkin on, että se on todella yleistä.

En minäkään puhunut mistään perusanaalista. Tiedoksesi, että pettävät miehet haluavat useimmiten paljaalla. Ehkäpä miestäsi kiinnostaakin kaksi miestä. Sitä fantasiaa on harva naisen kanssa elävä uskaltanut myöntää omalle naiselleen.

Ei kiinnosta, sitäkin on mietitty.. Mies ei pane paljaalla ketään vierasta, koska ei missään nimessä halua ikinä lapsia ja ei myöskään tauteja, joista me kaksi olemme jo oppineet läksymme. Ei meillä ole mitään tuollaisia salattuja fantasioita tai muita, ihan kaikki asiat ovat jaettuja ja kokeiltujakin. Mieheni on sitä sorttia, joka ei ole kiinnostunut ihmisistä, joita ei rakasta. Ja tosiaankin, lupa käydä vieraissa on ollut jo vuosikausia ja minä saan kyllä käydä homoilemassa mieleni mukaan, mutta kun miestä ei vain kiinnosta. Onko se jotenkin niin käsittämätön ajatus?

Yhteistyössä