Hiljaista on
Itse kaipaisin vertaistukea kaksosodottajilta.
).( yli puolen välin poksutellaan ja vatsakin on pullahtanut esiin ihan tosissaan. Rakenneultra käyty x 2 ( yksityisellä viikolla 18 ja kunnallinen viikolla 20 ). Kaikki ok. Hyvin on babyt kasvaneet, poika vähän isompi, vastaavat molemmat hyvin viikkoja. Kokoeroahan voi olla se 20%, kun eivät ole identtisiä. Liikkeet tuntuu milloin missäkin päin vatsaa, ulospäin ei tunnu vielä. Painoa olen kerännyt + 7 kg ja kyllähän se jo tuntuu...saatikka sitten loppumetreillä
Oik.käsi puutuu lähes joka yö ( välillä päivälläkin ), tämä viheliäs vaiva oli myös esikoisen aikana, ilmeisesti rannekanavavaivaa
Muutoin nukkuisin yöt hyvin taas vaihteeksi, kun en syö enää iltaisin ettei närästä koko yötä. En valita kuitenkaan, onnellinen olen tästä odotuksesta :heart:
Kontrollit on 4 viikon välein äitiyspoliklinikalla ja välissä vielä neuvolassa.
Tietääkö joku, voiko ottaa vain yhden äitiyspakkauksen ja kaksi rahana ? en haluaisi kahta pakkausta, kun en niitä vaatteita tarvitse, olen saanut niin paljon vaatetta ja ostanutkin, että käyttämättä jäisi. Meidän prinsessa puetaan vaal.punaiseen ja pinkkiin
Poikavoittoiseen porukkaan on mukava saada tyttöenergiaakin. Ja olen aika paljon hankkinut kirpparilta samantapaisia vaatteita sekä pojalle että tytölle samanaikaisesti pidettäväksi...taitaa olla liikaa aikaa mulla
Töissä en enää ole ja kyllähän nuo päivät kuluu muutoinkin.
T. Paulanna ja pavut 20+5