Mietin kyllä tuota lukiessa, onkohan kyseessä edes oikeasti ollut 10-15min?
Asiakaspalvelussa kun vaan muistan kuinka asiakkaat suurenteli aina heitä ärsyttäneitä tilanteita. Lähes poikkeuksetta valittava asiakas kertoi odottaneensa tilaustaa aina 20, 25 tai 30 minsaa. Kuitista katsoessa lähes poikkeuksetta myös, aika oli 8-10min.
Joten olisikohan tässäkin ollut joku muutaman minuutin raivo kyseessä ja mielensäpahoittajat siellä ärsyyntyneenä oikein jääneet kuulostelemaan kuinka "hyvänenaika kamala häiriö tuosta syntyykin minun ostoksilleni, en voi edes kurkkua valita nyt".
Mistä kukaan tietää, ettei tuo vanhempi ollut lähtemässäkin lapsensa kanssa ulos rauhoittumaan piakkoin. Olisi ehkä selkeämpää saada tuolta kaupalta yhteneväiset säännöt milloin lapsi ei enää ole tervetullut kauppaan ja milloi lennetään ulos sieltä. Jos tulen ko kaupassa käymään, niin jätän tuon jutun jälkeen varmasti koko kärryn keskelle kauppaa lihoineen päivineen jos lapset inahtaakin. Ehkä se on sitten parempi. En tule sulaneita pakkastuotteita enää maksamaan.
Taidan kuitenkin valita toisen kaupan kun Vuosaaressa onneksi on se Prismakin vieressä, voinpahan itse äitinä arvoida koska on oikea aika poistua kaupasta jos noin kova raivari lapselle siellä syntyisi. Onneksi niin harvinaista, mutta meillä onkin melko helppo ja rauhallinen tämä tapaus. Katsotaan minkälainen tuosta taaperosta tulee.