N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olin juuri jokunen viikko sitten lasten kanssa parin yön kylpylälomalla, ja jäin miettimään että mistä olisin voinut tunnistaa, jos joku perhe olisi ollut tuetulla lomalla? Kun en siis koskaan ole itse tuollaisella lomalla ollut, niin mietin, että kuuluuko noihin lomapaketteihin esim. kaikki ruoat (a la cartessa) ja allasbaari-ostokset? Joskus olen miettinyt, josko hakisi tuetulle lomalle, mutta luonto ei ole antanut periksi, kun meillä on silloin tällöin vara matkustella muutenkin. Toki esim. kokonainen viikko kylpylässä on jo niin kallis, etten siihen kyllä rahojani tuhlaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30353794:Aika paljon täytyisi kiinnittää muiden syömisiin huomiota, jos pistää merkille jopa, mitä joku toinen syö :O Miten ne ruoka-ajat muuten liittyvät asiaan?
En ole koskaan ollut kylpylässä ja voi olla, etten menekään tämän ketjun perusteella. En olisi uskonut, että jotkut sellaisiakin miettivät, mitä tässä ketjussa on pohdittu.
Tatuoinneista, ylipainosta, kielenkäytöstä.
Nyt oikeesti!!! Olen tehnyt työtäni erityistä tukea tarvitsevien perheiden kanssa kohta 20 vuotta ja rehellisesti voin sanoa, että ulkonäöstä, käyttäytymisestä yms. ei voi sanoa mitään. Uskomattomia munapäitä (anteeksi!!) löytyy omalla rahalla lomailevista ja taas niin kaunista ja kunnioittavaa käytöstä erityistukea saavista. Toki on myös toisinpäin, mutta ei siis voi tietää. Mistään. Oikeesti!!
Tatuoinneista, ylipainosta, kielenkäytöstä.