Yhä useampi ei halua minkäänlaista parisuhdetta

• Viestiketjun aloittaja ei kiinnosta
  • Ensimmäinen viesti
"goldie"
Ei mun ainakaa oo tarvinnu mitää vaatia vaan meillä on ollu yhteishuoltajuus alusta asti ja sitä se on ollu eronki jälkeen.

Mä en ymmärrä miten yh-äiti voi elää ilman mitää velvoitteita koska hänellähän on ne lapset huolehdittavana... Sä tuos säälittäväs katkeruusjankkauksessas puhut aiva sekavia eikä sun logiikas oo mitää järkiä. :D
En minäkään vaatinut mitään. Mies halusi erota, jätti lapsen mulle ja meni ulkomaille.

[QUOTE="goldie";30351666]En minäkään vaatinut mitään. Mies halusi erota, jätti lapsen mulle ja meni ulkomaille.[/QUOTE]

:hug: Oli varmasti rankkaa!

Niin, onhan tilanteita joissa mies on lähtenyt. Mutta seki on varmaan vain ja ainoastaan naisen vika eikä siinäkää tapaukses tarvitte naisen saada mitää rahaa mistää. Ku miesparat joutuu kaiken maksamaan täs maailmas. :xmas:

"goldie"

Niin, onhan tilanteita joissa mies on lähtenyt. Mutta seki on varmaan vain ja ainoastaan naisen vika eikä siinäkää tapaukses tarvitte naisen saada mitää rahaa mistää. Ku miesparat joutuu kaiken maksamaan täs maailmas. :xmas:
Kiitti, on ollut raskasta. Exällä on vaimo ja 2 lasta. Hänen pyynnöstä elatusmaksu pienennettiin. Maksaa 150€/kk. Siis suostuin siihen ihan mukisematta.

mä...
Mitä mä en oo vielläkään koskaan tavannut miestä jota ärsyttää omillaan toimeentuleva nainen? siis ketä sellanen homma voi ärsyttääää?
Juurihan tässäkin ketjussa sellainen (sellaisia?) pyörii. Halutaan naisen elävän parisuhteessa miehen kanssa vaikka väkisin. Eräskin mies on tässä ketjussa tuonut kantansa varsin selvästi esille, mies tuo rahat taloon ja naiset ei pärjää ilman sitä. Hän ei puhu yh-vanhemmasta vaan nimenomaan yh-äidistä vaikka yh-isejäkin on pilvin pimein. Se on monille miehille kova pala, kun nainen ei tarvitsekaan miestä rahan takia. Kun äly ja käytöskin on pohjalukemissa niin mikä mahdollisuus on enää edes naista saada? Ei raha, ei äly, ei käytös... Not.

Vierasmiess
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30351711:
Juurihan tässäkin ketjussa sellainen (sellaisia?) pyörii. Halutaan naisen elävän parisuhteessa miehen kanssa vaikka väkisin. Eräskin mies on tässä ketjussa tuonut kantansa varsin selvästi esille, mies tuo rahat taloon ja naiset ei pärjää ilman sitä. Hän ei puhu yh-vanhemmasta vaan nimenomaan yh-äidistä vaikka yh-isejäkin on pilvin pimein. Se on monille miehille kova pala, kun nainen ei tarvitsekaan miestä rahan takia. Kun äly ja käytöskin on pohjalukemissa niin mikä mahdollisuus on enää edes naista saada? Ei raha, ei äly, ei käytös... Not.
Loputonta ulinaa. Jos miehet ei kustanna eroa hakeneiden naisten uutta elämään niin on huonokäytöksinen? Voisiko joskus itse tehdä jotain eikä vain vaatia ja huutaa kaula suorana kuin lokin poikanen? Suomessa ei ole kukaan estämässä yrittämistä.

Vierasmiess
Kuulostaako kovin fiksulta tämä tavanomainen kuvio,
ero = mies ei kelvannut pilvilinnoja hakevalla mammalle aviomieheksi
huoltajuus = mies ei kelpaa lapsille lähivanhemmaksi
---> rahaa pitää saada eli lompakoksi mies ja Kela kyllä kelpaa.

"Ruusu"
Kuulostaako kovin fiksulta tämä tavanomainen kuvio,
ero = mies ei kelvannut pilvilinnoja hakevalla mammalle aviomieheksi
huoltajuus = mies ei kelpaa lapsille lähivanhemmaksi
---> rahaa pitää saada eli lompakoksi mies ja Kela kyllä kelpaa.
Sinä olet sairas, tiesitkös. Jos sinulla kävi noin, niin se ei vielä tarkoita sitä, että aina, kaikille ja kaikkialla kävisi samoin. Kasva aikuiseksi, tai ainakin lakkaa ulisemasta.

• Tykkää
Reactions: Goldie
ei kiinnosta
Tästäkin ketjusta huomaa miten paljon parempi ratkaisu on jättää isät pois elämästä. Jatkuvilta riidoilta säästymiselle sun muulle paskalle ei mun mielestä ole hintaa varsinkin kun ne elärit on olemattomia. Aika monet vaan on läheisriippuvaisia ja siinä taas huomaa ettei koulutukset kerro älykkyydestä yhtään mitään. Mä toivon että jos joku äiti miettii ja lukee tätä että kummin tekisi niin ymmärtäisi tehdä oikein ja valita olevansa lapsiensa ainoa huoltaja eikä pilata omaa ja nimenomaan lastensa elämää.

Tosta otsikon aiheesta sen verran että siitä oli selvästi hätä alkaa lehtien heti uutisoimaan että suurin osa haluaisi harrastaa seksiä. Se oli 2/3 ja sehän tarkoittaa mun matikalla että 1/3 ei missään tapauksessa halua eli aika isosta joukosta kuitenkin puhutaan mut siitä ei saa puhua tai niissä ihmisissä on jotain vikaa muka muiden mielestä. Sitten toi 2/3 koostuu varmasti ainakin pääasiassa miehistä.

kekee
Tästäkin ketjusta huomaa miten paljon parempi ratkaisu on jättää isät pois elämästä. Jatkuvilta riidoilta säästymiselle sun muulle paskalle ei mun mielestä ole hintaa varsinkin kun ne elärit on olemattomia. Aika monet vaan on läheisriippuvaisia ja siinä taas huomaa ettei koulutukset kerro älykkyydestä yhtään mitään. Mä toivon että jos joku äiti miettii ja lukee tätä että kummin tekisi niin ymmärtäisi tehdä oikein ja valita olevansa lapsiensa ainoa huoltaja eikä pilata omaa ja nimenomaan lastensa elämää.

Tosta otsikon aiheesta sen verran että siitä oli selvästi hätä alkaa lehtien heti uutisoimaan että suurin osa haluaisi harrastaa seksiä. Se oli 2/3 ja sehän tarkoittaa mun matikalla että 1/3 ei missään tapauksessa halua eli aika isosta joukosta kuitenkin puhutaan mut siitä ei saa puhua tai niissä ihmisissä on jotain vikaa muka muiden mielestä. Sitten toi 2/3 koostuu varmasti ainakin pääasiassa miehistä.
Et sinä omista niitä lapsia, vaikka niin luulet. Ja toiseksi, voisitteko kaikki pissaliisat ja muut vatipäät joskus miettiä sitä lasten etua, mikäli siihen edes pystytte omalta itsekkyydeltänne.

Vierasmiess

Haluton hiekkapillu ulisee. Hei älkää hommatko niitä lapsia kuin koiria jos teillä ei ole halua elää miehen kanssa. Ei lapsi ole mikään viihdykelemmikki vaan ihminen jolle kuuluu tasapainoinen elämä ja sitä ei ole naisen yksinsikiäminen ja loisiminen ties kenen lompakolla.

Toivottavasti ajat jolloin nainen saa yksin päättää lapsen huoltavuudesta ovat pian ohi. Niin sairas on tämä kuvio. Tekisi hyvää asenteille kun lisääntyisi naistenkin keskuudessa kohtalot jossa miehestä on tehdä lähivanhempi ja valtuutetaan nainen lompakoksi.

Vierasmiess
Et sinä omista niitä lapsia, vaikka niin luulet. Ja toiseksi, voisitteko kaikki pissaliisat ja muut vatipäät joskus miettiä sitä lasten etua, mikäli siihen edes pystytte omalta itsekkyydeltänne.
Sano muuta! Millä ihmeellä noitten päähän saisi lyötyä sen faktan, että lapsi on tasan yhtä paljon miehen eli suomeksi, nainen ei päätä eikä tiedä siihen liittyvistä asioista pätkän vertaa enempää kuin mieskään.

Hyysäysyhteiskunnassa naisten miestä mies on panomies, huoltomies, siittiöpussi ja lompakko. :)

kekee
Jotkut ihmiset tekevät kaikkensa tuhotakseen lasten lapsuuden, yleltäkin tuli ohjelma näistä vieraannuttajista, jotka yleensä ovat naisia. Surullista kuinka itsekkäitä jotkut ihmiset ovat, se on tätä minä, minä, minä ja minun tunteet, minä minä. Ei niin väliksi vaikka siinä omassa itsekkäässä kuplassa tuohoutuu sivussa lasten elämä.

On varmaan helvetin hyvät välit kun lapset kasvavat aikuiseksi, lapset sanovat äidille et voisitko painua vittuun elämästäni, äläkä ikinä ota mitään yhteyttä, näin kävi yhdelle äidille joka oli saanut lasten isän linnaan perättömien insestisyytösten vuoksi. Jäi äiti yksinäisenä ja katkerana ihmettelemään, kun kaikki hylkäsivät hänet, myös sukulaiset ja kaverit, ei pelkästään lapset ja lasten isä.

Haluton hiekkapillu ulisee. Hei älkää hommatko niitä lapsia kuin koiria jos teillä ei ole halua elää miehen kanssa. Ei lapsi ole mikään viihdykelemmikki vaan ihminen jolle kuuluu tasapainoinen elämä ja sitä ei ole naisen yksinsikiäminen ja loisiminen ties kenen lompakolla.

Toivottavasti ajat jolloin nainen saa yksin päättää lapsen huoltavuudesta ovat pian ohi. Niin sairas on tämä kuvio. Tekisi hyvää asenteille kun lisääntyisi naistenkin keskuudessa kohtalot jossa miehestä on tehdä lähivanhempi ja valtuutetaan nainen lompakoksi.
Tuosta se siis kiikastaa - harmittaa että naiset perustavat jopa perheitä ilman miehiä :D

Mutta itse kyllä veikkaan, että tulevaisuudessa koko lähivanhempi-etävanhempi -kuvio tulee romuttumaan ja yleistymään vanhemmuuden tasa-arvoinen jakaminen myös eron jälkeen. Tässä ei ole kyse miesten oikeuksista, vaan lasten. Lapsille on oikeus molempiin vanhempiinsa, ja se oikeus on suurempi kuin miehen oikeus saada lapset kokonaan itselleen (tai naistenkaan, mutta sinähän peräänkuulutit miesten oikeuksia).

mä...
Loputonta ulinaa. Jos miehet ei kustanna eroa hakeneiden naisten uutta elämään niin on huonokäytöksinen? Voisiko joskus itse tehdä jotain eikä vain vaatia ja huutaa kaula suorana kuin lokin poikanen? Suomessa ei ole kukaan estämässä yrittämistä.
Etkä osaa edes lukea. Sinä olet ainoa joka huutaa ja vaatii eikä tee mitään. Noin paljonko ottaa kupoliin, ettei kukaan nainen ole suostunut ottamaan sua riesakseen ja elättämään sua? Tässä vain vahvistuu se, etten kuunaan ota tuollaista luuseria kiviriipaksi. Ja teitä aikamiespoikia piisaa, jotka ette pärjää ilman äitiä tai naista. Nostatte vaan sossuta tukia ja märisette katkeruuttanne naisten palstalla. Menisit sinäkin edes työharjotteluun.

Tippu veneestä
Luin Hesarin jutun vapaaehtoisesta sinkkuudesta suurella mielenkiinnolla. On hauskaa lukea ihmisten erilaisista ratkaisuista ja syistä niiden takana. Mieleeni piirtyi kuva tyytyväisistä, onnellisista ihmisistä jotka voivat toteuttaa itseään sellaisessa ympäristössä, sellaisten ihmisten kanssa, joka heille parhaiten sopii. Ilahduin lukemastani ja olin onnellinen näiden haastateltujen puolesta.

Nyt kun luen tätä ketjua en voi muuta kuin ihmetellä että mitä tämä oikein on. Katkeruutta. Mielipahaa. Miksi? Miten puhe on kääntynyt katkeriin eroihin, sossuun ja elareihin? Kyse piti olla vapaaehtoisesta sinkkuudesta. Iloisista asioista. Yrittäkää edes.

• Tykkää
Reactions: Goldie
MGTOW
[QUOTE="heh";30350075]Yksinelävät miehet elävät lyhyemmän elämän ja ovat onnettomampia (tutkimusten mukaan) kuin parisuhteessa olevat.

Sen sijaan yksinelävät naiset pärjäävät paremmin, elävät pitempään ja kokevat elämänlaatunsa parempana kuin parisuhteessa elävät naiset.

Että repikää siittä.[/QUOTE]

Koko tutkimus on huuhaata, se tutkimus on tehty ulkomailla ja tutkimuksen tekijät ovat suurimmaksi osaksi naisia. Tuon "tutkimuksen" tarkoituksena on selkeästikin tarkoitus pitää miehet kiinni sukupuoliroolissa. Jos tutkimus pitäisi paikkansa on syynä varmasti se että ne aikaisemmin kuolevat sinkkumiehet eivät huolehdi itsestään, vaan käyttävät liikaa päihteitä. Tutkimuksia on todella naurettavan helppoa manipuloida nykyään.

Elämässä on parempaakin tekemistä kuin seksi tai naiset.

sinkkuäiti
Mä oon kokeillut niin seurustelun kuin avioliitonkin. Nyt 5 vuotta yksin lasten kanssa ja en usko, että ketään tähän haluan enää sotkemaan kuvioita. Seksittömyys ei ole mulle ongelma, en ole koskaan ollut kovin innokas sillä saralla. Lasten kanssa asiat sujuu ja he kasvavat koko ajan ja elämä helpottuu. Saan päättää itse kaikista asioista, rahaa on aina tarpeeksi koska minä vastaan niistä yksin. En kaipaa ketään vaatimaan multa enää mitään. En halua jakaa sänkyä tai sohvaani. Saan ihan rauhassa tavata ystäviäni ja harrastaa, tuijottaa tyhmiä ohjelmia telkkarista koko illan jos haluan. Ei tarvitse odotella ketään kotiin, ei tulla petetyksi, ei tulla haukutuksi, ei tarvitse tapella koko ajan.

vierailija
SDP ja täysin ylimitoitetut sosiaalituet on tehyt yksinhuoltajuudesta houkuttavan vaihtoehdon. Pidemmän päälle hyvinvointivaltio on kestämätön rakenne ja evoluutio tulee ennen pitkään palauttamaan perinteiset perhe-arvot.
miksi parisuhdetta olisi pakko haluta?? Miksi ei saa olla itsekäs terveellä tavalla?? Olen yksinhuoltaja ja etsin aina töitä ja huolehdin kodin ja lapset. Miksi en sais olla onnellinen näin :D

vierailija
Mä vähän oudoksun ylipäätään tuollaista asetelmaa, missä seurustelu nähdään jonain valintakysymyksenä.

Siis joo, onhan se tietysti valinta, mutta mun nähdäkseni ihminen ei voi valita milloin kohtaa sellaisen sopivan ja jalat alta vievän ihmisen ja jos kohtaakin, niin sen toisen pitäisi vielä tuntea samoin jne., että mikään suhde pääsee ylipäätään alkamaan.
Tuntuu typerältä, että jotkut näkee asian jonain täysin itsestä lähtevänä valintana ja saattaa kysyäkin, että niin, sinä et siis halua seurustella.
No vähän vaikea haluta tai olla haluamatta, jos ei ole edes tavannut ketään sellaista, jonka kanssa olosuhteet olisivat etenkin henkisellä tasolla suotuisat. :D

Jengin jutuista tulee lähinnä mieleen, että on ihan tavallista alkaa vaan "jonkun" kanssa, "kunhan on joku" jne.
En voisi itse kuvitella moista tilannetta, missä "tyytyisin" johonkin "ihan hyvään mieheen" , jotta "ei tarvitse olla sinkku".
Jotenkin karu maailma tollanen, pysyttelen kaukana.
Huomaa ettet ole kosskaan saanut oikein kunnolla munaa.

vierailija
[QUOTE="goldie";30351666]En minäkään vaatinut mitään. Mies halusi erota, jätti lapsen mulle ja meni ulkomaille.

Niin, onhan tilanteita joissa mies on lähtenyt. Mutta seki on varmaan vain ja ainoastaan naisen vika eikä siinäkää tapaukses tarvitte naisen saada mitää rahaa mistää. Ku miesparat joutuu kaiken maksamaan täs maailmas. :xmas:[/QUOTE]
http://www.eksote.fi/sosiaalipalvelut/omaishoito/vapaapaivaoikeus/Sivut/default.aspx

Yhteistyössä