T
Työntekijä
Vieras
Yskin, ääni on käheä, kamalan räkäinen olo. Lämpö on viikon aikana noussut pieneen lämpöön ja sitten taas välillä laskenut normaalia alemmaksi. Nyt se on taas alempi. Tiedän ettei tuota lasketa miksikään oireeksi tuota lämmön laskua, mutta kyllä se mulla ainaki aiheuttaa saman paikkojen kolotuksen yms. kuten kuume. Kuumetta ei siis kuitenkaan ole ollut, sairaanhoitaja on mitannut että pientä lämpöä on.
Tähän päälle vielä se, että olen astmaatikko. Työ on fyysistä ja nyt pitäisi jaksaa iltavuoroon tänään. Hengästyn edelleen aika helposti ja tuskanhiki tulee helposti jos teen vähänkin enemmän jotakin.
Ei kyllä näin listattuna kuulosta työnkuntoiselta ihmiseltä, mutta mutta... olen jo kolme päivää ollut pois. Pitääkö tässä ny vieläkin pidempään olla pois.
Tähän päälle vielä se, että olen astmaatikko. Työ on fyysistä ja nyt pitäisi jaksaa iltavuoroon tänään. Hengästyn edelleen aika helposti ja tuskanhiki tulee helposti jos teen vähänkin enemmän jotakin.
Ei kyllä näin listattuna kuulosta työnkuntoiselta ihmiseltä, mutta mutta... olen jo kolme päivää ollut pois. Pitääkö tässä ny vieläkin pidempään olla pois.