Mitä niin hienoa Loirissa on että sitä täytyy kokoajan ylistää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En tajuu!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En tajuu!!!

Vieras
Siitä on tehty täysi yli-ihminen josta ei saa koskaan sanoa mitään negatiivista, pitää vain ylistää ja ylistää sitä.

Se ei osaa laulaa pätkääkään. Tulkitsija? Joo ehkä, mutta harvinaisen huono sellainenkin. Samanlaista kähinää kuulee joka viikonloppu lähiräkälässä.

Sanottakoon kuitenkin että Uuno-leffat on ihan ok. Mutta tuon "herkän" ja "tunteellisen" lauluörinän ylistämistä en ymmärrä!!

Mun mielestä ei pidä ylistää jos ei pidä, mutta miksi pitäisi erityisesti haukkuakaan? Jos ei kolahda suhun niin se on ihan ok :)

Mun mielestä nuo tulkinnat vain elämää - ohjelmassa ei ole parhaita mahdollisia. Mutta esim. aiemmilla levyillä laulaa ihan hyvin. Liekö ikä ja sairastelu tehneet jo tehtävänsä?

Ei ole monta ihmistä, joka on ollut Suomen huippu useammassa urheilulajissa, näytellyt Suomen katsotuimmissa elokuvissa, laulanut platinaa myyneitä levyjä, soittaa taitavasti huilua. Onhan tämä mies uskomaton monilahjakkuus, joita ei Suomen kokoiseen maahan monta synny. Hienoa, että voi olla huipulla, missä ikinä haluaakin olla.

Uunoleffat on aika paskoja huonon ohjauksen takia. Loiri on hieno taiteilija.

Mun mielestä uunoleffat on ihan mahtavia.:heart:

Loiri on kyllä supertaitava taiteilija ja aiemmin hän oli erittäin hyvä urhelija.
Olisi varmaan pärjännyt monella urheilun saralla!
Loiri on monitaituri, erittäin karismaattinen ja ihana mies.:heart:

En mä vaan tiedä.
Kai se ihan hyvä näyttelijä on ollut, vaikka näyttääkin namusedän ja vanhan juopon risteytykseltä.

Laulaahan se ei osaa, mutta täällä armaassa synnyinmaassahan pidetään kovin karismaattisena ja arvossa kaikkea kolhoa, päihdeongelmia ja yleistä vastuutonta hilluntaa ja perseilyä, josta seuraa iän myötä melkeinpä väistämätön rauhoittuminen ja sitten sitä saakin sädekehän ympärilleen, jalustan alleen ja punaista mattoa rullaillaan eteen jengin taputellessa olalle sillee, et "hyvä jäpä, Suuri Tulkitsija ja Kansamme Taiteilija".

Tästä saan kylmät väreet. Oih, muistoja muistoja....:heart:
[video=youtube_share;-aSxSUy34HU]http://youtu.be/-aSxSUy34HU[/video]

Loirihan on vanha valtiomies, eikä varmasti ole samanlaisessa iskussa enää kuin nuorempana, mutta ainahan vanhoille staroille on tämä annettu anteeksi, eikä kukaan odotakkaan että olisi samanlaisessa iskussa kuin nuorena.

Mahtava karisma ja uskomaton ura.

Äkkiseltään voi sanoa, että se mies on herättänyt tunteita monessa sukupolvessa rooleillaan, laulullaan, esiintymisellään yms.
Mun isovanhempani/vanhempani on nauttinut tuon taiteilijan saavutuksista. Minä olen nauttinut niistä. Ja mun lapset on saaneet hyvät naurut Uunon sekoilusta.
Kyllä siinä on kunniotusta herättävä taiteilija ylistyksensä ansainnut.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Se vain tuntuu kyllä siltä että siitä ei saa olla tykkäämättä tai tulee heti saavillinen paskaa niskaan.

Kyllähän jokainen saa tykätä tai olla tykkäämättä kenestä tahansa laulajasta tai muusikosta tms. Mutta-jos ei pidä, se ei oikeuta haukkumaan tai solvaamaan, kuten esim. täällä palstalla on viime aikoina tehty. Sen verran pitäisi löytyä kunnioitusta ja käytöstapoja pitkän uran tehnyttä kohtaan.

Kyllähän jokainen saa tykätä tai olla tykkäämättä kenestä tahansa laulajasta tai muusikosta tms. Mutta-jos ei pidä, se ei oikeuta haukkumaan tai solvaamaan, kuten esim. täällä palstalla on viime aikoina tehty. Sen verran pitäisi löytyä kunnioitusta ja käytöstapoja pitkän uran tehnyttä kohtaan.

No enpä ole haukkunutkaan. Ihan sama, palstalla tai sen ulkopuolella jos mainitsee ettei ko. artistista välitä (vaikkakin esim näyttelijänä on ihan ok) niin heti on kyselyt päällä, miksi en tykkää, mikä minua vaivaa kun en tykkää, enkö ymmärrä musiikkia (olen muusikko), olenko jotenkin outo... Puolia ja puolia...