The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30342959:
Saat sie tuon pitää :D.

Miulla on herkkä makuaisti ja aspartaami maistuu miun suussa aivan käsittämättömän pahalta.
Mä en yleensä välitä mistään limppareista, oli ne sitten light-versioita tai tavallisia. Yleensä tykkään juoda vaan maustamatonta kuplavettä. Mutta oon jotenkin ehdollistunut tohon batteryyn, kun entiset työkaverit koukutti mut siihen aikoinaan. Mun on pakko saada sitä, mutta pelkästään töissä :D. Muualla ei tulis mieleenkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30343502:
Mun hoikkuuden salaisuus taitaakin olla se, et juon pelkästään vettä. Tai näin mulle ainakin kerrottiin.. Mun vissiin pitäis totutella juomaan jotain mehuja, josko sit vaikka sais helpommin kadotetut kilot takasinkin :)
Tarviiko niitä kiloja saada takaisin? Mehuista tulee turhaa sokeria. Eikä ole hampaillekaan hyväksi. Vesi on hyvä juoma.
 
Tarviiko niitä kiloja saada takaisin? Mehuista tulee turhaa sokeria. Eikä ole hampaillekaan hyväksi. Vesi on hyvä juoma.
Tarvii saada. Mä oon liiankin hoikka. Tällä hetkellä painan 53 ja risat ja pituutta 164.5cm. Pitää saada takas siihen 59 :)
Oon koko ikäni taistellu ettei paino pääse tippuun, ei vaan enää jaksa kuunnella anoreksia kommentteja. Siksi mun pitää syödä vähintään 3-5 lämpöstä ateriaa päivässä ja siihen kaikki muut. Aineenvaihdunta on koko ajan liian kovalla ja sitten vaikuttaa osin mun autoimmuunit ja liitännäiset :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30343544:
Tarvii saada. Mä oon liiankin hoikka. Tällä hetkellä painan 53 ja risat ja pituutta 164.5cm. Pitää saada takas siihen 59 :)
Oon koko ikäni taistellu ettei paino pääse tippuun, ei vaan enää jaksa kuunnella anoreksia kommentteja. Siksi mun pitää syödä vähintään 3-5 lämpöstä ateriaa päivässä ja siihen kaikki muut. Aineenvaihdunta on koko ajan liian kovalla ja sitten vaikuttaa osin mun autoimmuunit ja liitännäiset :)
No mutta minkäs sille voi että on noin hoikka. Mieluimmin noin kuin lihava. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30343561:
Niin eihän tälle kyl ite paljoa voi, mut jos koittais sit kuitenkin juoda jotain muutakin kuin vettä. Makeista en kyllä oikeen välitä, mut kai tuohonkin sit tottuis. :)
Voi kai sitä lisätä mehun juontia. Tiedä sitten onko sillä vaikutusta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä