Mä muistelen sen olleen vaalea mutta en lähtis päätäni pistää pölkyllemutta ei merimaissa sijainneessa Oulun kaupunkissa johon Kummun Kallella ei ollu mittään assieta
sitäpaitsi eiks hau ollu musta?
no määpäs tarkistan asian siihen vihkiintyneestä veispuukkiryhmästäMä muistelen sen olleen vaalea mutta en lähtis päätäni pistää pölkylle
Kiitos selvityksestä tunnustan virheenihttps://www.facebook.com/permalink.php?id=255241334488409&story_fbid=308873889240768
eli joku tumma sävy se hau vissiin on ollu
no meeppä tiiää onko nuo pääkallotietäjät veispuukissa aina oikeassaKiitos selvityksestä tunnustan virheeni
Enkä nyt millään viitti lähtee ettimään kirjaa varmistaaksenino meeppä tiiää onko nuo pääkallotietäjät veispuukissa aina oikeassa
et kai sää ole menny ostaan jotain halpaa ulkolaista kopiotaKevytjuustot on ihan p:stä! Kun koittaa tehä lämpimiä leipiä, niin eihän toi edes sula siihen päälle. Tai "sulaa", mutta jää tollaseks kuivaks rypyks tohon. Ja maistuu kumille.
En oo minä syyllinen ollenkaan ton juuston olemassaoloon. Mä en koskis kevytjuustoihin pitkällä tikullakaan, paitsi nyt oli pakko kun ei ollu muutakaan kaapissa. Emmental olis kyllä sopinu :'(et kai sää ole menny ostaan jotain halpaa ulkolaista kopiota
lämppärin päälle kuuluu panna Valion punaleima emmerdaalia
no syötä ne epäonnistuneet kötöstykset sille joka meni ostamaan tuon juustonkuvauksenEn oo minä syyllinen ollenkaan ton juuston olemassaoloon. Mä en koskis kevytjuustoihin pitkällä tikullakaan, paitsi nyt oli pakko kun ei ollu muutakaan kaapissa. Emmental olis kyllä sopinu :'(
Räsänen vois kerrankin kieltää jotain, joka olis oikeasti kieltämisen tarpeessa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30342896:Kevytjuustot sais kieltää kokonaan :kieh:.
Totta |ORäsänen vois kerrankin kieltää jotain, joka olis oikeasti kieltämisen tarpeessa.
No se saakin kyllä ihan ite nauttia kumijuustonsa, kun ei mukamas edes mitään eroa huomaa. Pitänee käydä ostaan ihan oma juusto.no syötä ne epäonnistuneet kötöstykset sille joka meni ostamaan tuon juustonkuvauksen
tehemmä kansalaisaloitteen "surkeat kumijuustot pitää kieltää lailla"Räsänen vois kerrankin kieltää jotain, joka olis oikeasti kieltämisen tarpeessa.
Joo, ja liitteeksi adressi! Saatais tästä heti pari nimeä siihen.tehemmä kansalaisaloitteen "surkeat kumijuustot pitää kieltää lailla"
luulen että siihen sais satoja ellei tuhansia nimiäJoo, ja liitteeksi adressi! Saatais tästä heti pari nimeä siihen.
Ilman muuta! Kukas mitään kumia tahtoo suuhunsa.luulen että siihen sais satoja ellei tuhansia nimiä
Joo, mutta stripped Batterysta en luovu :attn:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30342936:Laittakaa samaan listaan ne kaikki tuotteet minkä edessä on sana light :x.
koskenekko tuo ihmisiäki?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30342936:Laittakaa samaan listaan ne kaikki tuotteet minkä edessä on sana light :x.