En mä tiä. No mies vain tuntuu niin oikialta ja hänen kanssaan on hyvä olla. Ja tuntuu niin ärsyttävältä asua kahdes eri asunnos eikä nähdä joka päivä sekä rahaa tuntuu menevän aivan haaskuun ku maksetaan kahdesta asunnosta vuokraa.Ihanaa kuulla. Onnea oikein paljon! Saanko kysyä mikä siinä miehessä oli se lopullinen asia mikä sai tän päätöksen aikaan?
palstamamman logiikkaa: sain napattua miehen, joten raskaaksi vaan.ONNEA!!
Vauvauutisia odotellessa .
No näimpä jotenkin järkyttävää, että aina pitää ryhtyä aukomaan päätä ja haukkumaan. Säälittävää.Lopettakaa jo Scarlletin kiusaaminen, todella typerää ja lapsellista. Näkee kyllä miten paska elämä on joillakin, että pitää ottaa joku silmätikuksi ja puhua paskaa.
Mie käyn baareissa autolla, olosuhteiden pakosta, eli selvinpäin olen Joten todellakaan baarin ovesta sisään astuminen ei tee alkoholistia kenestäkään.Mä oon ollu baaris monta vuotta töis ja nähny mitä alkkikset on eli en todellakaa muuttaasi sellaasen kans yhteen. Baaris käyminen ei kuitenkaa tee ihmisestä alkoholistia ja tuon tajuaa kyllä jokaanen normaalilla järjellä varustettu ihminen.
Eikös täällä heitetä rapaa ihan kaikkien niskaan aika lailla tasapuolisesti? Tämä on juurikin niitä naisille ominaisia piirteitä, joista en omassa sukupuolessani pidä.Onpas hämmentävä ketju. Jos ei pidä jostain ihmisestä ja ei halua sanoa hänelle mitään mukavaa, silloin kannattaa olla hiljaa. En käsitä, millaiset ihmiset näiden viestien takana on.