Tiiäksä sen, kun joku tavara vaan hyppää sun käteen, ja jokin ulkopuolinen voima ohjaa sut kassalle?Vahingossa?
Tiiäksä sen, kun joku tavara vaan hyppää sun käteen, ja jokin ulkopuolinen voima ohjaa sut kassalle?Vahingossa?
Niin juu. Käsi tarttuu väkisin johonki tuotteeseen ja jokin voima ohjaa sut kassalle maksamaan.Tiiäksä sen, kun joku tavara vaan hyppää sun käteen, ja jokin ulkopuolinen voima ohjaa sut kassalle?
Vahingossa?
Mulla on kellarissa syöttötuoli, matkarattaat ja yhdistelmävaunut. Ei taida teini tarvita niitä enää. :snotty:Byäääh...myin juuri meidän syöttötuolin. Ehkä tuo kohta koululainen pärjää ilmankin.
Siis tuoli vai? En voi, mies kantoi sen jo ulos täältä ostajan autoon ja tuoli on matkalla uuteen kotiin.Voihan sille tulla vielä taantuma. Peru kaupat!
:hug:Mulla on kellarissa syöttötuoli, matkarattaat ja yhdistelmävaunut. Ei taida teini tarvita niitä enää. :snotty:
Ei ole vaan tullut myytyä niitä pois.
Haluutko miulta? Sen korkeutta voi säätää ja siinä on oma irroitettava pöytä.Siis tuoli vai? En voi, mies kantoi sen jo ulos täältä ostajan autoon ja tuoli on matkalla uuteen kotiin.
Vähän taitaa olla pitkä hakumatkaHuoliskohan laura multa pinnasängyn jos kauniisti kysyisin? Haluaisin siitä eroin mutta tuntuu kohtuuttomalta vaivalta pistää ilmoitusta fb-kirppikselle.
Sulla on vielä toivoa. Mulla se on jo mennyttä.mullakin on varastossa syöttötuoli ja matkasänky...eipä taida olla tarvetta niille.
En oo facessa.Missä päinmaailmaa suunnilleen asutte? Ja ootko muuten facessa?
No ei taida olla.siihen tarttis sen miehenkin.Sulla on vielä toivoa. Mulla se on jo mennyttä.
ei tartte ku vähäksi aikaa :xmas:No ei taida olla.siihen tarttis sen miehenkin.
Ei sitä koskaan tiedä vaikka löytäisit miehen.No ei taida olla.siihen tarttis sen miehenkin.
Toivottavasti tarkoitit niitä tavaroita, etkä niitä tiineitä kavereitaVaikken ookkaan tiineenä niin harmonisoin silti.
Miks kukaan mun tuttavapiiristä ei voi olla paksuna nyt kun olisin valmis luopumaan kaikista vauvakamppeista vaatteista pinnasänkyyn. Ja ne pari ketkä on, on ennestään lapsellisia ja kaikki valmiina. Poltan ne kaikki. Saatana.
kaikki arvostus yksinhuoltajille mutta mä en halusi sitä. halusin että lapsella olis isä ja äiti saman katon alla.ei tartte ku vähäksi aikaa :xmas:
Toivottavasti tarkoitit niitä tavaroita, etkä niitä tiineitä kavereita
En mäkään tekis lasta ilman suhdetta.kaikki arvostus yksinhuoltajille mutta mä en halusi sitä. halusin että lapsella olis isä ja äiti saman katon alla.