Mä aina mietin että kuinka paljon tuolle ja vastaaville malleille on maksettu tuommoista mainoksista.En muistanut noita peräpyyhkeitä Tässä yksi vanha mainos
Joskushan malleja taidettiin tuon takia ottaa ulkomailta, esmes Ruotsista...
Mä aina mietin että kuinka paljon tuolle ja vastaaville malleille on maksettu tuommoista mainoksista.En muistanut noita peräpyyhkeitä Tässä yksi vanha mainos
Juuh, Pauligin jäätelöä. Nam.Tuossa oli monta tuttua jätkskiä. Yhtä en nopeasti katsottuna löytänyt eli Topsy-tuutut, muistaako kukaan niitä 80-luvulta?
Samoin minulla vuonna -93 kämpässä.Oli asunnon omistaja jättänyt sen.Kyllä siinä ennemmin pyykkiä pesin kuin varailin pesutupaa.Sen kaverina muuten oli erillinen linko ja kuivaa tuli=)Meillä oli pulsaattorikone opiskelijakämpässä -90-luvun alussa Muitakin muistan, mut en peräpyyhkeitä
Tarkoitatko tuota Super Tediä josta on tuossa blogissakin kuva?Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30320553:Kyllä! Muistaako kukaan sellaista tikkujäätelöä joka oli nallenpään muotoinen? Se kuorrutesuklaa siinä oli aivan ihanaa....
Itselläni on pari Upon pulsaattoripesukonetta jolla pesen kaikki omat ja vieraat pyykit kesät talvet hyvä peli!MiespyykkäriMummolasta löytyy yhä pulsaattoripesukone ja Hooverin palloimuri. Jälkimmäinen on yhä käytössä, ja mikä ettei, varmaan pesukonekin toimisi, jos testaisi. Ennen maailman aikaan tehtiin vielä kestäviä kodinkoneita.
Kyllä muistan imurin ja pulsaattoripesukoneen! Itselläni on toi vastava pulsaattorikone vieläkin ahkerassa käytösä!Pulsaattoripesukone
Lapsuudessa oli käytössä, oli kyllä kuvan konetta neliskanttisempi ja ylhäällä oli veivattava mankeli, jolla väännetttiin ylimääräiset vedet pois.
Mobira Talkman
appiukolla oli tuollainen tiiliskivi, saattaa olla vieläkin mökillä koristeena
Putkiradio
anopilla on tuontapainen vielä käytössäkin
...ja transistoriradio (legendaarisesta Blaupunktista en löytänyt kuvaa)
lapsuudessa oli sellainen vihreän putkiradion jälkeen - sekin teräväkulmaisempaa mallia
Hoover -imuri
tätillä oli tuollainen pallo lapsuudessani
Kaikkia juttuja ei enää muista, mutta tää vanha mainos on jäänyt mieleen
noitakin oli varmaan joskus mökkihuussissa paperin lisänä
Samoin minulla vuonna -93 kämpässä.Oli asunnon omistaja jättänyt sen.Kyllä siinä ennemmin pyykkiä pesin kuin varailin pesutupaa.Sen kaverina muuten oli erillinen linko ja kuivaa tuli=)[/QUOT
Pulsaattoripesukone on itselläni ahkerasa käytössä nykyisin ja linko! Kyllä sillä kuivaa ja puhdasta tulee! Hyvä peli nykyisinkin!
En muistanut noita peräpyyhkeitä Tässä yksi vanha mainos
Mullakin onMulla on käytössä vielä kuvan kaltainen vanha Acosta-grilli.
Minulle kyllä opetettiin, että tuota kutsutaan "pilluluuriksi", kun naiset siihen niin ahkerasti puhuvatMä aina mietin että kuinka paljon tuolle ja vastaaville malleille on maksettu tuommoista mainoksista.
Joskushan malleja taidettiin tuon takia ottaa ulkomailta, esmes Ruotsista...