Ja pidät tähän vitukkaaseen ihmiseen yhteyttä siksi koska...?Noissa. Sit kasvotusten yritän nieleskellä sitä vitutusta..mut viesteissä ja puhelimessa se tulee esiin tylyytenä.
on kaveri.Ja pidät tähän vitukkaaseen ihmiseen yhteyttä siksi koska...?
meet työterkalle ja katot mitä se sanoo.Nyt mä pähkäilen mennäkö huomenna töihin. Lämpö on vähän noussut parissa tunnissa. Nuo oireet ovat helpottuneet. Alavatsa on arka kun sitä painelee. :snotty:
Okei. Mä en kyllä viitsisi olla kaveri kenenkään kanssa joka sais mut jatkuvasti vittuuntumaan.on kaveri.
Työterkka on toisella paikkakunnalla. Mieluimmin sitten tähän lähelle omalle terkalle. Ei jaksa kävellä junalle. Ja sama homma takasin päin. Kai se on oltava pois töistä.meet työterkalle ja katot mitä se sanoo.
no sit omaan teekoohon jotta saat helpotusta tilaas.Työterkka on toisella paikkakunnalla. Mieluimmin sitten tähän lähelle omalle terkalle. Ei jaksa kävellä junalle. Ja sama homma takasin päin. Kai se on oltava pois töistä.
korjaa statukseksi "entinen kaveri"on kaveri.
oijjjjjumalauta! Joku tuntee Frank Marinon! Nostan hattua ja polvistun nöyrästi Midnight Highwaylle.Iltaa.
[video=youtube;Qq9ksiKUtT4]http://www.youtube.com/watch?v=Qq9ksiKUtT4[/video]
Iltaa :wave:Iltaa.
[video=[/video]
:stick: iltaaIltaa pervo ketjuväki! :wave:
Äläs pane sanoja mun suuhun:stick: iltaa
Joo. Toi on sitä maailmanaikaa kun musiikki vielä tehtiin musiikintekoaineksista.oijjjjjumalauta! Joku tuntee Frank Marinon!
Meillä on vinyylinä noita melko paljon. Kävin kattomassa Provinssirockissa olikohan -91 vai -92 ja hyvin veti livenäkinJoo. Toi on sitä maailmanaikaa kun musiikki vielä tehtiin musiikintekoaineksista.
Putosin pyrstölleni kun toi Juggernatti julkaistiin. Piti oitis hankkimani muukin tuotanto, mut noit vinyylejä ei oikein Suomesta tahtonut saada. Ne mitä sain kasaan on vanhan kototönön levyhyllyssä muksuille perintönä.
ei tulis edes mieleenÄläs pane mua suuhun
Vähän ehkä tahallani päädyin noihin sanavalintoihin, kun tiesin että niistä on helppo muokata jotain tämän suuntaista :xmas:ei tulis edes mieleen
mää mitään oo teheny, tuskin olin edes siellä päinkäänVähän ehkä tahallani päädyin noihin sanavalintoihin, kun tiesin että niistä on helppo muokata jotain tämän suuntaista :xmas:
Hyi sua silti :stick:
3 viikkoa!!2vkoa!!
Jonkun pitäis piiskata sua oikein kunnolla.mää mitään oo teheny, tuskin olin edes siellä päinkään
sitäpaitsi sun sanat oli jo tolleen kun saavuin ketjuun