The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vitjat mä diggaan yhen irkun kaa ku finaali pyötä lähestty niin irlanti on puhas sydän maa jossa miehet vetää sydämellään ja nyt me vittuilla toisillemme hahaha . mut siinä on sittä warrior meininkii se nauraam ä nauran ja nyt tekis mieli ottaa äkkilähtö irkkuihin helvetti se riverdance pitäis joskus kokeilla haluuuuuuuuuuuuuuun sen cowboy hatun :)
Suosittelen! Vaikka siellä aina sataakin.
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
vitjat mä diggaan yhen irkun kaa ku finaali pyötä lähestty niin irlanti on puhas sydän maa jossa miehet vetää sydämellään ja nyt me vittuilla toisillemme hahaha . mut siinä on sittä warrior meininkii se nauraam ä nauran ja nyt tekis mieli ottaa äkkilähtö irkkuihin helvetti se riverdance pitäis joskus kokeilla haluuuuuuuuuuuuuuun sen cowboy hatun :)
On vissiin mennyt peräti tsuh? Et muuten vastannut sukupuoltasi koskevaan kysymykseen.
 
9MM
On vissiin mennyt peräti tsuh? Et muuten vastannut sukupuoltasi koskevaan kysymykseen.
no ei lady ku tää on mun normi kiele mut oikees oot siin et joo pari viini lasillista :) mut aattele kuitenkin niin terävänä et finaali pöytä lähestyy mis oli 2 tuhatta pelaajaa :) Mut mies mä joo herkkä tunteva puoli näköjään löytyy niinku mamma sano noh on se antanut sydämmeen paljon ja voimaa ..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä