Kauhian vaativa mies :vampire:Mun pitää jäädä kotiin. Lauantai ilta you know. Kerran viikossa aviolliset velvollisuudet pimeessä peiton alla..
Kauhian vaativa mies :vampire:Mun pitää jäädä kotiin. Lauantai ilta you know. Kerran viikossa aviolliset velvollisuudet pimeessä peiton alla..
No elä! |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338147:Kauhian vaativa mies :vampire:
Lukiossa kerran oli englannin tehtävin lipsahtanut yksi virhe. Koko rivi mun takana parahti huutamaan paheksuvasti. So sorry...Sää varmaan muistat minutkin kurkkimassa vastaukset!
Mulla ei kyllä ollut koskaan läksyt tehtynä :ashamed:Mulla oli aina läksyt tehty ja kopiointi kävi kuumana ennen tuntia.
hyvä sitten, unohdettu jo!eiku se jolli joka oli mukana tossa jenna lepomäen murhassa.. joo se kyssäri ei ollu kysssäri vaan liitty tohon ensimmäiseen luin itekkekkin ton ja olihan se sillain otettavissa välil tulee pika tavutettua oma tekstiä.. anteeksi mua ittee toi nolotti toi kämmi eläkä nolaile siel meitsin moka
kiitos kun en haluu loukata sua sä oot mun musa kamuhyvä sitten, unohdettu jo!
Mutta kun tykkäisin hot dogeista. Nyt en uskalla äänestää, kun hyvä ei heilu väärästä vastauksestaRättis tekee äänestyksen vartin yli kasi!! :attn:
Voi niistä tykätä! Mut minua äänestät. Capish!!Mutta kun tykkäisin hot dogeista. Nyt en uskalla äänestää, kun hyvä ei heilu väärästä vastauksesta
Katso yks vasemmalla silmällä, yks oikealla ja kolmas persesilmälläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338195:Tänään tulee kaunis mieli elokuva. Nyt mie en tiiä mitä katsoa :O.
Siulla oli hyvä ääntenkalastelupuhe siellä ketjussa .Hei mulla on muuten iltapalahaasteessa kuva. Äänestys on varmaan myöhemmin. Se joka ei äänestä minua, ei oo mun kaveri. Mutta jokainen saa äänestää mikä tuntuu parhaalta! (Jos ei kaveruuteni kelpaa)
Yes, sir!Voi niistä tykätä! Mut minua äänestät. Capish!!
Kauhian monimutkaiselta kuulostaa :OKatso yks vasemmalla silmällä, yks oikealla ja kolmas persesilmällä
Ja kutsuu itseään noidaksi..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338202:Kauhian monimutkaiselta kuulostaa :O
Noidat ei loitsuja tee persesilmällä :vampire:.Ja kutsuu itseään noidaksi..
No en mää tommosta voinut tietää!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338217:Noidat ei loitsuja tee persesilmällä :vampire:.
Ainakaan kovin usein .
En mä noin pienistä loukkaannu, vaikka ehkä vähän nolostuinkinkiitos kun en haluu loukata sua sä oot mun musa kamu