no ei se oo naurun asia kun mua noin järkytit maallisellaSeeelvä
no ei se oo naurun asia kun mua noin järkytit maallisellaSeeelvä
No mikä leffa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338043:Kuka tulisi katsomaan miun kanssa elokuvaa? Saa tuoda tullessaan sipsejä ja tsihejä :xmas:.
niin oonkiiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30337980:Sie oot ihana .
Grace of Monaco.No mikä leffa?
No, jospa joku tulisiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338049:Grace of Monaco.
Sun jutut on aina niin täysin randomeita, että saa joka kerta hyvät naurutei et oo koska nykyään joka lenolla on valitettavasti daywalkereita valossa ilossa ja liemet ilmotetaan välittömästi italo speedy poliiseille
You Go girl!Mies haluaa siivota keittiön. Kävin äsken sanomassa, että älä lääpi siellä ja ota reippaammalla kädellä :ashamed:
Meen jonnekin ja puren kieleni poikki.
No sitten..Ruutiksen tietty :heart: pitääkö edes perustella...Köpsykän koska sillä on namijemma aina niin päästään palmun alle salanapostelee tai sitten kun ollaan oltu tuhmia ja sitten pojan kun se on mahtava tiitsei,saatais hyvät jamit aikaan. jeps,nää mä ottaisin.No? Tän kerran saat.
Mmmm, ihan hyvä repliikki, mutta ehkä myöhemmin illalla.You Go girl!
:vampire:No, jospa joku tulisi
Mä olisin ottanut sinut.. :'( mut ei tää mikään kisa ollut.. :snotty:No sitten..Ruutiksen tietty :heart: pitääkö edes perustella...Köpsykän koska sillä on namijemma aina niin päästään palmun alle salanapostelee tai sitten kun ollaan oltu tuhmia ja sitten pojan kun se on mahtava tiitsei,saatais hyvät jamit aikaan. jeps,nää mä ottaisin.
Ei tosiaan kuulosta ihan miun mieleiseltä yhdistelmältä :x.siis kaljaa ja ssipsiä tulipa mieleen yks kundi joka laitto makkaraa sipsin päälle ja ketsuppia ja sinappia.. sori ei ollu sulle kyöpeli mulle tuli tost vaan se mieleen. tai siis joku tsin tao sopii ruuan kaa mut jos suomi bissee ja ruokaa niin kaikki maistuu ruosteelle en tiiö miks
mun on pakko sanoo sama tähän omalal tavalla vaikk a diggaankin uusista makuelämyksitä nbiin tohon olin et ei vitussa sori kiroilu mut se oli et mitääääääh mut makujahan on erilaisiiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30338074:Ei tosiaan kuulosta ihan miun mieleiseltä yhdistelmältä :x.
sä voit salamatkustaa mukana niin ei sua poiskaan lähetetä :hug:Mä olisin ottanut sinut.. :'( mut ei tää mikään kisa ollut.. :snotty:
siis ihan normi juttuu ja sellasta small talkkia.Sun jutut on aina niin täysin randomeita, että saa joka kerta hyvät naurut
Enpä tarvii mitään armopaikkoja, mut on kutsuttu moniin muihin Kemuihin, niin tuskin edes ehtisin. :snotty:sä voit salamatkustaa mukana niin ei sua poiskaan lähetetä :hug:
Juu ihan perus-anaaliasiis ihan normi juttuu ja sellasta small talkkia.
Osaan. Ja puhun. Mutta vain harvoille ja valituille.miksköhän muuten naiset ei osaa puhuu sielustaan ja oikeesta tunnelmastaan tai siis mitä oikeesti rakastaa tehä??
hyh. ei sitte.Enpä tarvii mitään armopaikkoja, mut on kutsuttu moniin muihin Kemuihin, niin tuskin edes ehtisin. :snotty: