Mitäs nyt, rasistit? :D

  • Viestiketjun aloittaja hkhk
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tipitii";30334765]Sano muuta. Ja minusta on kamalaa, että aikuiset ihmiset ovat tässä asiassa julkisesti "lynkkausmielellä" liikkeellä sen sijaan, että ongelmia yrittäisin ratkaista ja tukea pahoinvoivia nuoria.

En keksi muuta syytä tähän kuin että tällaiset ihmiset ovat itse pahoinvoivia.

Mun luokalla oli muuten yläasteella 80-luvulla oli juuri tällainen mummojen potkija, sain myöhemmin kuulla, mitä oli tehnyt. Oli rikkinäisestä kodista, mutta kun sai koulussa vähän positiivista huomiota, oli ihan kiva poika, enkä olisi koskaan uskonut, että hän moiseen syyllistyisi. Surullista![/QUOTE]

Ole hyvä vaan ja mene ratkasemaan toi sitten niitten mamujen kanssa. Ota tarpeeks muita kaltasias kukkahattu tätejä mukaan, voitte yhessä keskittyä suvaitsemaan, hyväksymään, hakemaan selityksiä, miksi näin kävi, miten olisin voinut estää jne.
Aina voi yrittää, mutta luulen, että aika turha toivo ja valuu kuin löysä paska sormien välistä.
 
Ole hyvä vaan ja mene ratkasemaan toi sitten niitten mamujen kanssa. Ota tarpeeks muita kaltasias kukkahattu tätejä mukaan, voitte yhessä keskittyä suvaitsemaan, hyväksymään, hakemaan selityksiä, miksi näin kävi, miten olisin voinut estää jne.
Aina voi yrittää, mutta luulen, että aika turha toivo ja valuu kuin löysä paska sormien välistä.
Varo, ettet ite tule hakatuksi pesismailalla.
 

Yhteistyössä