Perjantain tiskoteekki!

9MM
spirit never dies do not neever loose it layds ja lisäksi elkää jähmettykö jos joku tekee teille pahaa ihan oikeesti mulla käy suru elkää jäätykö ikinä .. käykää lukee mulle rakkaimasta mies puolisesta ihmisestä se kyslei ja oli aina rehelline..

MURHA.INFO • katso viestiketjua - Mustasukkaisuusmurha Oulun Kaukovainiolla - uhrina 22v mies

hei mä kerron teille täst yhe nhauskan tarina joo se on vähän rikollinen ja se ei kannata..

Mut oltiin englanissa gambridgen alueella oltiin mitä mä 17 joonas 16 Sillä oli väärennetyt paperi pahvi ajokortti siinä lompakossa oli ristikko ja saatiin juomaa ja pikkasesn keikkaa mut sit yhes kaupassa mentiin paikalliselle kauppiaalle mut se oliki nerilaien ja pyys joonasta ottaa paperin esille joonas kimmastu tästä ja sano et tää paikka haisee ihan munalle joo ei se varmaan kuullosta hauskalle mut me vaan juostii ulos räkättäen. sit se oli hauska josta kuittailin ku siellä kentällä se joutu tukimuksiin koppiin ja jätkä tulee ulos möksönä ja sanoo piip enään ei koskaan tulla britteihin :D


mut tää jätkä kysy aina multa eikä uskonu huhu juttui .
 
9MM
[video=youtube;jisjOiWZeDc]https://www.youtube.com/watch?v=jisjOiWZeDc[/video]

mut täs biisis on vaan puhasta kauneutta elämää kohtaan tällästä soundii kuleee harvoin täs on haaveet murheet ne seikkailut elämä ja vanheminen siis toi näky rötjäke talosta tuo siihen sen iäisyyden tunnelman kauneudessa .
 

Yhteistyössä