Eikö sinistä ja mustaa voi yhdistää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasss

Vieras
Jumankauta mikä pähkäilyn aihe mulla...

Ostin Seppälästä tälläiset tummansiniset housut:

https://www.seppala.fi/tuotteet/tuote/fi_2073470/housut?openGroup=5059&color=fi_2073470_529

Housut on tummemmat mitä tuossa kuvassa näyttää.

Mainitsin kassalla jotain siitä miten kivalta näytti mustan yläosan kanssa johon myyjä "niin... yleensä sinistä ja mustaa ei voi yhdistää".

Nyt mietin, että eikö?!?! Mitä pirua laitan baariin noiden housujen kanssa, kun yläosat on käytännössä mustia? Yks hyvä toppi löytyy mikä sopii siniseen, mutta se on siis korallinpunainen ja onko se nyt kuitenkin sitten taas liian kesäinen!??! :(

Joo huvittavaa vaan kun kaupassa olin aivan innoissani, että on niin kivannäköinen. Ja mulla oli siis musta yläosa. Eri kuin aion pistää, mutta silti. Ja nyt kotona oon ihan että ei vittu eikö nää nyt sit sovi ja ei sovi juu ei :D

Noi housut ei oo siis mitkään peruskankaiset vaan tommoset "vahapintaiset" eli aavistuksen sanoisko "hohtavat". Ei mitkään kimallehousut, mutta jos ootte nähny. :D

Kyllä voi yhdistää hyvin sinistä ja mustaa, mitä ite tykkäät, sopiiko sulle ?

no herran jestas, tossa Seppälän complete the look ikkunassahan on myös pelkkää mustaa ehdolla :D Seppälän ostajat ja muoti-ihmiset selvästi eri mieltä kuin kassaneiti ;)

Joo kaupassa siis tykkäsin, että on tosi kivat ja hienot ja nyt oon niin helvetin epävarma. Ja minä en oo yleensä mistään pukeutumisjutuista epävarma, koska luotan omaan silmääni ja värisilmääni. Ei oo tapana kysellä, että käykö.

On vanhanaikaista ajatella, että ruskea ja musta, kylmä ja lämmin ja vaikka tuo sininen ja musta ei sopisi yhteen. Tuota sinimustaa en ole koskaan edes kuullut.

Katso vaikka muotiblogeja tai ihan suoraan catwalkilta. On jopa tyyliköstä olla mustat vaatteet ja ruskea laukku olalla tai mustuen housujen kanssa ruskeat nilkkurit. Nykyään se tuo särmää, mikä omaan silmääni näyttää ainakin tosi hyvältä. Ja näin itsekehuen kerron että minulle on sanottu että omaan hyvän maun ja värisilmän.

Totta kai voi. Isänmaallinen kansanliike viime sodan aikaan erityisesti käytti sitä väriyhdistelmää. Jos et tiedä mistä on kyse, niin se oli erityisen lähellä natsiaatetta. Googlettamalla vaan lisätietoa...

Joo mulla on tapana myös luottaa omaan silmääni näissä jutuissa enkä koe, että ois huteja tullut tehtyä. Ehkä siis luotan nytkin ja jätän myyjän kommentin omaan arvoonsa. Sitäpaitsi sen myyjän tyyli on kyllä kaukana muodikkaasta.

Yhteistyössä