ei autoihin piäkkään rakastua:wave:
Kävin koeajaa tänää uuden opelin.Oli ihan uus,olin eka joka sitä koeajoi.Olihan se hieno ja hiljainen mutta en rakastunut kuitenkaan.Vähän noi entiset opel kokemukset haittaa taustalla vaikka nyt olikin kyse uudesta. Tasasesti kulki ja kaikenaista hienoutta oli mut taka ikkuna oli pieni ja korkeella niinkuin nykyautoissa tuntuu olevan. Niin hyvä auton ostaja olen etten muista mikä opel se oli...oiskohan ollut astra...en tiedä. Hienoja värejä oli=) Hintakin oli kiva..huh.
no pitäähän niihin nyt joku tunne tulla,ei oikein tullut. hyvin kyllä painostettiin että tulisei autoihin piäkkään rakastua
ton karma chameolonin joskus aikoinaan ??
Voi olla joskus kauan sitten. En oo varma.ton karma chameolonin joskus aikoinaan ??
jaettu elä ees kysy mulla on pitkä muisti musa puolella en tiedä miks.. mut toi oli hyvä biisi ja meno tos videos.Voi olla joskus kauan sitten. En oo varma.
Mikä? oon ennenkin kysynyt varmaan mutta en muista mikä toi on.oonko muuten muistanu mainita että mun keskimmäisellä pojalla on tosi hottis milffi opena?
Joo =) Musiikkia mun nuoruudesta.Alkuperäinen kirjoittaja juu täällä;30333092:jaettu elä ees kysy mulla on pitkä muisti musa puolella en tiedä miks.. mut toi oli hyvä biisi ja meno tos videos.
hyi,mietiks sä sun lapsien opettajista noin:Omother i'd like to fuck
voihan sitä silti miettiäno en mieti koska oon ukkomies
80s toi aeroshmitti oli tosi hyvä olin kuussa joskus sillon ku se tuli ..Joo =) Musiikkia mun nuoruudesta.