The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olipas iloinen yllätys töissä, törmäsin ruokalassa vanhaan tuttuun ihan yllättäen. Heillä oli joku seminaari meidän tiloissa. Hylättiin molemmat omat seurueemme ja nautittiin intiimi lounas ihan kaksin. Mun työkaverit kyllä kiusasi että Narttu on nopea liikkeissään, pokaa komean miehen vaikka työpaikkaruokalassa :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
:wave:

Kävin koeajaa tänää uuden opelin.Oli ihan uus,olin eka joka sitä koeajoi.Olihan se hieno ja hiljainen mutta en rakastunut kuitenkaan.Vähän noi entiset opel kokemukset haittaa taustalla vaikka nyt olikin kyse uudesta. Tasasesti kulki ja kaikenaista hienoutta oli mut taka ikkuna oli pieni ja korkeella niinkuin nykyautoissa tuntuu olevan. Niin hyvä auton ostaja olen etten muista mikä opel se oli...oiskohan ollut astra...en tiedä. Hienoja värejä oli=) Hintakin oli kiva..huh.
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
:wave:

Kävin koeajaa tänää uuden opelin.Oli ihan uus,olin eka joka sitä koeajoi.Olihan se hieno ja hiljainen mutta en rakastunut kuitenkaan.Vähän noi entiset opel kokemukset haittaa taustalla vaikka nyt olikin kyse uudesta. Tasasesti kulki ja kaikenaista hienoutta oli mut taka ikkuna oli pieni ja korkeella niinkuin nykyautoissa tuntuu olevan. Niin hyvä auton ostaja olen etten muista mikä opel se oli...oiskohan ollut astra...en tiedä. Hienoja värejä oli=) Hintakin oli kiva..huh.
ei autoihin piäkkään rakastua
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä