The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Täälläkin sataa, ja on ällö harmaata.

Tässä kohta pitäis pakkailla auto ja viedä yhden farmarillisen verran rompetta uuteen kotiin :) Käytiin eilen vilkaseen paikat ja ottamaan vähän mittoja.
Kyllä se vaan hetken tuntu, että -20 neliötä nykysestä kutistaa meijän elinoloja kauhiasti, mutta ahh, siellä ei haissut miltään, ilma oli raikas eikä seinissä ollut kasvustoa ja hanasta tuli kuumaa vettä alta 10 sekunnin. Wau :D

Oon ihan fiiliksissä, lauantaina jo yövytään siellä !

Niin, ja en tajua miten multa oli mennyt ohi keittiön SININEN pääty seinä :O
Katoin, että valkosta kaikki vaan, jees ja helppo sisustaa,
tää pisti kaikki suunnitelmat ihan uusiksi ja mä joudun vielä myöhäissyksyn mattopyykille :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ei kait tuo toffee keljuile mulle? :D

Työttömän päivän kunniaksi leivon pullaa, mut lapset sai vihiä tästä niin pitää oottaa ne mukaan leipomaan.. Huomiseksi soitettiinkin jo töihin.. :snotty: että kauan sai olla kelan elättinä taas..
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Piti lenkeillä tänään, mutta siellä sataa ihan urakalla. Päiväkotiin vein pojan, niin jo ovella kuului rääkäisy "mene äkkiä kotiin hakemaan kuravaatteet, tai et pääse ulos", sitten huutaa toiselle hoitajalle että taaskaan tuolla petterillä ei oo sadeasua!!

Vittu mä oon kyllästynyt nuihin kanoihin tuossa talossa :kieh:

Olen ostanut päiväkotiin OMAT sadevaatteet, jotka on siellä omassa naulakossa AINA päivästä yksi jo ollut.. Kun autolla kuljetaan, niin laitetaan ne sadevaatteet vasta siellä päiväkodissa päälle.. Ja minä ne puen siellä, ei tarvii heidän. Kyllä piti jo avautua, että taasko ne jäi, kun nuo sadekamppeet on ollut täällä koko eskarin ajan naulakossa, meillä on kotona eri vaatteet koti ulkoiluun".. Eipä sitten muuta osannut kuin tokaista "hyvä on, puehan Petteri sitten reippaasti kun olet jo vähän myöhässä"..


Apuaaaaaaaaaa!!! Inhoan päiväkotia!!! :kieh: kello oli 8:50 ja hoito alka klo 9:00

Vähänks mun harmooniset padot purkautuu kun ensi viikolla on vasu....
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Meillä oli myös päiväkodissa omat sadevaatteet ja kotona toinen setti. Eli naulakossa odotti viikattuna aina kuiva ja puhdas setti. Jos aamulla satoi, niin muksulle päälle kevyt sadeviitta lyhyelle kävelymatkalle.
 
Apuaaaaaaaaaa!!! Inhoan päiväkotia!!! :kieh: kello oli 8:50 ja hoito alka klo 9:00

..
Mä en aikanaan varsinaisesti inhonnu. Oli siel kivaakin, kuten silloin kun otettiin kaverin kanssa kisa portista ulos/aidan yli/ali tms ja kumpi pääsee kauemmas ennenko päiväkotitädit saa kiinni.

Oli kans tikkaat katolle, mut perhana kun päiväkodin tädit uskalsivat perässä kiivetä yllättävän korkealle.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä