Mulle nukahtaminen ei ole koskaan ongelma. Johtunee siitä että mulla on uniapnea. Olen aina väsynyt.Minä olin yövuorossa ja nukuin vaan vähän aamulla. Nyt on ihan kummallinen olo. Väsyttää, mutta nukahtaminen on mission imposible..
Mulle nukahtaminen ei ole koskaan ongelma. Johtunee siitä että mulla on uniapnea. Olen aina väsynyt.Minä olin yövuorossa ja nukuin vaan vähän aamulla. Nyt on ihan kummallinen olo. Väsyttää, mutta nukahtaminen on mission imposible..
Ei mullakaan ole ongelmia nukahtaa mutta unessa pysyminen on joskus haasteellistaMulle nukahtaminen ei ole koskaan ongelma. Johtunee siitä että mulla on uniapnea. Olen aina väsynyt.
Mulle kans. Herään monta kertaa yössä. Joskus alan ajattelee huolia niin siinä ei sitten vähään aikaan nukuta.Ei mullakaan ole ongelmia nukahtaa mutta unessa pysyminen on joskus haasteellista
Onko sulla joku tietty aika olla netissä?Kylläpäs mun ruutuaika hupeni äkkiä! :O meen sitten kutittamaan sulhoa, ei mua vielä nukuta.. No moi! :wave:
Millanes sohva tuli ostettua ja mitäs muuta kivaa shoppasit?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30330895:Huh. :wave:
Käytiin Ikeassa tänään "yks sohva käydää hakemassa" Tuotteita 41 ja tilimeni. Mut nyt mulla on sohva, kasattuna, iha ite kasasin
Tällane kulmadivaani, levitettävä ja vuodelaatikolla. Pari hyllyy, tv-tason, kynttilöi, pyyhkei, lakanat, pari peittoo ja tyynyy, viltti sohval, pannualusritilöi öööö.. viinilasei, grogilasei(juomalasei) ja ja ja... jotain Silleen et kaks sellast kassii oli täyn ja sit tosiaa noi sihvan palaset ja hyllyt. Mut ei ilmeisesti ihan kamalaa ollu, ku J sano, ettei ees kerenny menee hermo ja kyseli tossa ko lähti, että mihis seuraavaks lähetää ostoksilMillanes sohva tuli ostettua ja mitäs muuta kivaa shoppasit?
Täällä mä nyt ramppaan taas ihan alati Moi :kiss:Pitkäkaula nöppöseni :kiss:
No tere! Mitäs kuuluu?Mooooi giraffi!!! :wave:
Sulla on ilmiselvästi meitä ikävä ,meillä on ainakin sua! Mutta pidän kiinni siitä mitä sovittiinTäällä mä nyt ramppaan taas ihan alati Moi :kiss:
Luin että ramppaat ihan alasti. Sitten luin uudestaan ja petyin aivan : /Täällä mä nyt ramppaan taas ihan alati Moi :kiss:
No tere! Mitäs kuuluu?
Kyllä mä alastikin oon rampannut, viimeks ihan tovi sitten kun tulin suihkusta ja etin yövaatteitaLuin että ramppaat ihan alasti. Sitten luin uudestaan ja petyin aivan : /
Moi zirf :kiss:
No sepä hyvä Mää palkitsin itseni garagella. (ja jätin tiskit huomiselle)Kyllä mä alastikin oon rampannut, viimeks ihan tovi sitten kun tulin suihkusta ja etin yövaatteita
Mä palkitsin itseni syömällä iltapalaksi viis munkkia Siitä hyvästä että en tehnyt tänään mitään järkevää. Paitsi söin aamulapaksi pullaa ja lounaaksi pitsaaNo sepä hyvä Mää palkitsin itseni garagella. (ja jätin tiskit huomiselle)
:O *respect*Mä palkitsin itseni syömällä iltapalaksi viis munkkia Siitä hyvästä että en tehnyt tänään mitään järkevää. Paitsi söin aamulapaksi pullaa ja lounaaksi pitsaa
Mutta nyt meen tutimaan, hyvejä öitä kaikille! Halusin vaan käydä ihkuttamassa vähäsen.