M
mies20v
Vieras
Mulla tulee siemensyöksyn jälkeen kutinaa peniksen putkistoon joka heijastuu lähes koko putkistoon, ei kuitenkaan yllä kehon sisälle. Kutina on hyvin siedettävää ja sen kestää eli ei mitään sietämätöntä mutta en sanoisi sitä mukavaksikaan. Se alkaa hetki sessioiden jälkeen ja kestää muutaman tunnin, eikä sitä aina välttämättä edes tule huomattua.
Jos saan erektion pian siemensyöksyn jälkeen tulee epämukava tuntemus, penis on herkkä ja kipu painemaista ja pistelevää. Tämä helpottaa taas kun penis laskeutuu löysäksi. Jos aamulla on harrastanut seksiä niin iltaa myöten on valmis uuteen sessioon, eli sen suhteen ei ongelmia
Onko tällanen peniksen käytös ihan normaalia vai pitäiskö jo hakeutua lekurille?
Tää on ollu mulla aina.
Klamydiatesteissä olen käynyt muutama kuukausi sitten eikä siellä ollu ilmenny mitään muutakaan tautia yms.
Älkääkä miehet pitäkö minua tyhmänä kun kysyn, en ole ennen vastaavasta keskustellut nääs, ja en tiedä onko muilla sama "vaiva"
Että onko tämä vaan ihan perus "penis herkkänä yhdynnän jälkeen" vai mikä
Kertokaa kokemuksia..
Jos saan erektion pian siemensyöksyn jälkeen tulee epämukava tuntemus, penis on herkkä ja kipu painemaista ja pistelevää. Tämä helpottaa taas kun penis laskeutuu löysäksi. Jos aamulla on harrastanut seksiä niin iltaa myöten on valmis uuteen sessioon, eli sen suhteen ei ongelmia
Onko tällanen peniksen käytös ihan normaalia vai pitäiskö jo hakeutua lekurille?
Tää on ollu mulla aina.
Klamydiatesteissä olen käynyt muutama kuukausi sitten eikä siellä ollu ilmenny mitään muutakaan tautia yms.
Älkääkä miehet pitäkö minua tyhmänä kun kysyn, en ole ennen vastaavasta keskustellut nääs, ja en tiedä onko muilla sama "vaiva"
Että onko tämä vaan ihan perus "penis herkkänä yhdynnän jälkeen" vai mikä
Kertokaa kokemuksia..