The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30328455:
Yritän edelleen karttaa fb:tä :D.

Ei miulla oo siun numeroa :O.
Ruutis ikis tai tinku varmaan luovuttaa sen sulle jos kauniisti pyydät :)
Mä painun kans pehkuihin ja huomenna jatkan lifetystä. Öötä!
 
No kukin tyylillään, ei siin mitn.
Itte vaan en o koskaan osannu kaivata mitään naamakirjaan viittaavaa. Mä olen lankapuhelinihmisiä, eli en mä osaa kaivata kännykkääkään. Lankapuhelinta kylläkin. Simppeli laite. Jos en o kotona, niin siihen ei kukaan vastaa, eikä kukaan oleta, et kantaisin sitä mukanani ja olisin tavoitettavissa 24/7. En ole, enkä tahdo olla.
 
No kukin tyylillään, ei siin mitn.
Itte vaan en o koskaan osannu kaivata mitään naamakirjaan viittaavaa. Mä olen lankapuhelinihmisiä, eli en mä osaa kaivata kännykkääkään. Lankapuhelinta kylläkin. Simppeli laite. Jos en o kotona, niin siihen ei kukaan vastaa, eikä kukaan oleta, et kantaisin sitä mukanani ja olisin tavoitettavissa 24/7. En ole, enkä tahdo olla.
Lankapuhelin ois kyllä edelleen ihan paras. Eilen oli tullu 6 puhelua siskolta ja kun soitin takas se oli ihan raivoissaan että miksen mä vastaa. Ei sillä mitään tärkeetä ollut. Kerroin hälle että en missään nimessä pidä puhelinta salilla mukana ja että maailma ei romahda siinä reilussa tunnissa vaikkei mua saakaan kiinni. En myöskään pidä puhelinta töissä palavareissa tai muissa tapaamisissa, koska mun mielestä on tavattoman epäkohteliasta edes pitää sitä puhelinta pöydällä ja olla keskittymättä asiaan josta puhutaan

Saatanpa livahtaa kauppareissullekin ilman puhelinta
 
IhQ
Ja vatutusta ilmassa heti aamulla. Tai no ihan vaan tätä minua vaan taas..olis mahku mennä ihan ite autolla töihin mut en uskalla ku en osaa ajaa sitä parkkiin, huolettaa jos ei olekaan semmoisia parkkipaikkoja joista pääsis sitten poiskin : /
 
Ja vatutusta ilmassa heti aamulla. Tai no ihan vaan tätä minua vaan taas..olis mahku mennä ihan ite autolla töihin mut en uskalla ku en osaa ajaa sitä parkkiin, huolettaa jos ei olekaan semmoisia parkkipaikkoja joista pääsis sitten poiskin : /
Nyt nainen...

Hyppäät rattiin, ajat duuniin ja duunipäivän jälkeen ihmettelet parkkiruudusta poistumista.
Veikkaan, että firmasi parkkis on viimeistään puoliltaöin aina jokseenkin tyhjä, eli ei sinne ainutkaan auto ole jumiin jääny.
 
IhQ
Nyt nainen...

Hyppäät rattiin, ajat duuniin ja duunipäivän jälkeen ihmettelet parkkiruudusta poistumista.
Veikkaan, että firmasi parkkis on viimeistään puoliltaöin aina jokseenkin tyhjä, eli ei sinne ainutkaan auto ole jumiin jääny.
:ashamed:
Ääh..siel pihasta lähtiessä on kans pieni ylämäki, en tiiä pääsenkö siitä jos pitää pysähtyä.
Oishan siinä yleensä aikaa venkslata mut noloa.
 
:ashamed:
Ääh..siel pihasta lähtiessä on kans pieni ylämäki, en tiiä pääsenkö siitä jos pitää pysähtyä.
Oishan siinä yleensä aikaa venkslata mut noloa.
Äläs hupsi. Kyl nykyäänkin autokouluissa ja ajokokeessa on mäkilähtö.
Sitäpaitti se oma duunimatka ja omat nurkat on just ne, mitä eniten autolla tulet koluamaan, et siirtämällä et voita muuta kuin useampia aamuja jolloin arastelet lähteä.
 
Nyt on kahvetta juotu ja puuroa syöty.

Mikä ihme siin mahtaa olla, et useimpina aamuina se puuro, tai ylipäänsä aamupala jää väliin? Tekemisen vaiva se ei voi olla, en mä aaupuuroa hauduttaalla tee vaan ihan kolmen minsan mikropuuron. Enkä mä paria reissariakaan kauaa voitele.
Silti tuppaa jäämään vaan väliin, ikäänkuin ei viittis tai ei muka maistuis?

Kas, silloin ko vielä tuli duunireissattua, niin en kyl muista et ainoakaan hotelliaamiainen olis jääny nauttimati ja yleensä pitkän ja masuapullottavan kaavan mukaan.

Mikä siin on, et kotosalla tulee tyydyttyä lasiin vettä ja puoleen pannulliseen kahvia ja kyllä se siitä?
 
Mä syön yleensä ekan kerran vasta lounaalla ja sitten illalla kotona jotain pientä. En vaan oo semmonen kolmen tunnin välein popsija, näin on pärjätty jo parikytä vuotta

Kahvia kuluu kyllä pienen kylän tarpeiden verran
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä