K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mäkin olen pohtinut onko Kärtsän m/m jutuilla jokin omakohtainen funktio. Jos puhutaan tolla tavalla musiikissa olevista elementeistä niin suomalaisista kai lähinnä homoseksuaalit tai muut todennäköisesti vähemmistöön kuuluvat ovat leikitelleen asioilla. Hänen tai kenenkään muun ei tarvitse ottaa mihinkään kantaa. Se on vain itteeni alkanut kiinnostamaan.
Ei sinne toisen aivoihin ole valitettavasti pääsyä, koska muakin kiinnostaisi tämä asia. Ehkä Jere tulee joskus kertomaan tästä aiheesta ja avautumaan niistä syistä, joiden takia tähän m/m teemaan päätyi. Välttämättä hänellä itsellään ei ole minkäänlaista mielenkiintoa miesten väliseen seksuaaliseen kokeiluun, vaan se teema on voinut valikoitua esim. sen takia, että hän haluaa seurata joidenkin ihailemiensa artistien viitoittamaa tietä. Kyse voi olla myös siitä, että hän haluaa Käärijänä herätellä ja vähän provosoida ihmisiä, tämä on ollut sitten sopiva keino siihen. Ehkä kyse on leikistä tms. Löytänyt tähän tarkoitukseen sopivia ihmisiä (kuten Tommy ja Johannes), joiden kanssa on yhdessä voinut toteuttaa näitä asioita. Huomannut sitten, että homma toimii ja päättänyt jatkaa tällä teemalla. Oli miten oli, niin artistiminän kautta on helppo käsitellä ja toteuttaa erilaisia asioita. Jere voi aina vedota siihen, että Käärijä on hahmo, mutta B ei voi tällaiseen vedota.
 
vierailija
Kauheeta törkyä jotkut kirjoittaa. Oikeista ihmisistä oikeilla nimillä. Joker Out koko bändi panee keskenään ristiin rastiin ja K mukana ja ties ketä, kauheita orgioita. Pitäs sairaan mielikuvituksen omana tietonaan. Sitten jossain vauvalla joku mummo-ikäinen (sanoi itse olevansa) pyytää "runkkumateriaalia" et kertokaa hyviä ficcejä siihen tarkoitukseen hänelle, ja hän hyväksikäyttää tähän jotain nuoria heteroita miehiä, välittämättä yhtään et nää jutut mitä niistä kirjoitettu on aivan hirveää sontaa.
Emme voi tietää heidän seksuaalista suuntautumistaan? Joskus harvoin ollut tollasia, olen ajatellut onko ne ihan tosissaan kirjoitettuja vai ehkä trollausta. Minua ei ainakaan kiinnosta toisten seksiasiat näissä ketjuissa, mutta onhan niitä täälläkin ollut vaikka ja mitä.
 
vierailija
B ei kieltänyt shippausta niin tietenkin se shippi jatkuu, minä taas uskon, että kyllä ne molemmat tietää minkälaisia ficcejä siellä on olemassa. Mutta eihän ne sillä tavalla silmille tule, kun tuonne täytyy varta vasten hakeutua.
Tottakai tietävät mutta ei se sitä tarkoita että ne olisi esim. B:n mielestä hyvä juttu. K varmaan vain nauraa niille. Joo, pitää mennä etsimään mutta voihan joku käyttää niitä vaikka kiusaamisen välineenä tuleville lapsille. "Haha mitä isästäs löytyy netistä". Ja vaikka B kuinka "kieltäisi" shippausta niin tuskin auttaa. Väitettäisiin vaan että ei se OIKEASTI kieltänyt.
 
vierailija
Eiköhän tää vielä valitettavasti mene siihen pisteeseen et Bojan joutuu oikeasti kieltämään shippaamisen. Mä luulen ettei se kestä kauaa tollasta et suomalaiset urpot lähettelee sille vettumaisia viestejä ja haukkuu sitä.
 
vierailija
No tätä itsekin olen sanonut monesti. Et ne hyvin yksityiskohtaiset kuvailut näiden kahden välisestä kuvitellusta seksistä ovat todella groteskeja ja sairaita ja kaikkea muuta kuin kaunista kahden ihmisen välistä yhteyttä ja ystävyyttä. Toivon todella, ettei ne törkysimmät ikinä pääty heidän silmiensä eteen. En edes osaa kuvitella miten he suhtautuisivat tähän ja sen jälkeen toisiinsa. Voi jopa aiheuttaa välien viilenemistä.
Mä en näe Jancen välillä mitään seksuaalista, vaan se heidän läheisyys on utuisan pehmeää, ihanan harmonista. Sama juttu BoJeren suhteen, vaikka se heidän läheisyys on tietysti paljon pirtsakampaa kuin Jancella. Mitään seksuaalista en näe kummassakaan kombossa ja välillä olen ihmetellyt, että millä laseilla porukka heitä oikein katsoo, kun sitä näkevät? Mulle nämä kaksi shippiä edustaa vähän samaa, kuin kaksi söpöä koiran/kissanpentua leikkimässä keskenään. Muuten mä kyllä näen seksiä monessakin kombossa, mutta en näissä kyseisissä.😂
 
vierailija
Mä en näe Jancen välillä mitään seksuaalista, vaan se heidän läheisyys on utuisan pehmeää, ihanan harmonista. Sama juttu BoJeren suhteen, vaikka se heidän läheisyys on tietysti paljon pirtsakampaa kuin Jancella. Mitään seksuaalista en näe kummassakaan kombossa ja välillä olen ihmetellyt, että millä laseilla porukka heitä oikein katsoo, kun sitä näkevät? Mulle nämä kaksi shippiä edustaa vähän samaa, kuin kaksi söpöä koiran/kissanpentua leikkimässä keskenään. Muuten mä kyllä näen seksiä monessakin kombossa, mutta en näissä kyseisissä.
Kenessä sit näet?
 
vierailija
Mä en näe Jancen välillä mitään seksuaalista, vaan se heidän läheisyys on utuisan pehmeää, ihanan harmonista. Sama juttu BoJeren suhteen, vaikka se heidän läheisyys on tietysti paljon pirtsakampaa kuin Jancella. Mitään seksuaalista en näe kummassakaan kombossa ja välillä olen ihmetellyt, että millä laseilla porukka heitä oikein katsoo, kun sitä näkevät? Mulle nämä kaksi shippiä edustaa vähän samaa, kuin kaksi söpöä koiran/kissanpentua leikkimässä keskenään. Muuten mä kyllä näen seksiä monessakin kombossa, mutta en näissä kyseisissä.
Sitä näkee sillon kun tarvii nähdä. Mäkin näen kyllä enemmän Jancen sellaisena et Nace pitää huolta vähän höppänästä Janista ja ovat tosi läheisiä.
 
vierailija
Kauheeta törkyä jotkut kirjoittaa. Oikeista ihmisistä oikeilla nimillä. Joker Out koko bändi panee keskenään ristiin rastiin ja K mukana ja ties ketä, kauheita orgioita. Pitäs sairaan mielikuvituksen omana tietonaan. Sitten jossain vauvalla joku mummo-ikäinen (sanoi itse olevansa) pyytää "runkkumateriaalia" et kertokaa hyviä ficcejä siihen tarkoitukseen hänelle, ja hän hyväksikäyttää tähän jotain nuoria heteroita miehiä, välittämättä yhtään et nää jutut mitä niistä kirjoitettu on aivan hirveää sontaa.
Sori, mut pissat meinasi tulla housuun, kun nauroin tälle sun viestille.😂 Kirjoitit ihan aiheesta, mut toi sun tapa ilmaista asioita, kuten ”mummoikäinen pyytää runkkumateriaaalia”. Ei stna.🤣 Osa näistä on varmaan trolleja.
 

Yhteistyössä