Mä oon välillä oikein testaillut kauanko voin heitellä r-sanaa eri keskusteluihin ennen bannia mutta vain ruutis ei saa sanoa sitä sanaaJännää taas tuo modejen toiminta. Viikonloppuna mm. osoitetietojani leviteltiin täällä, muttei levittäjä saanut mitään sanktiota. Joku muu taas olisi saman tehnyt niin bannia olisi tullut.
Mitvit????Jännää taas tuo modejen toiminta. Viikonloppuna mm. osoitetietojani leviteltiin täällä, muttei levittäjä saanut mitään sanktiota. Joku muu taas olisi saman tehnyt niin bannia olisi tullut.
Jos rupeisin jonkun osoite- tai muita henkilötietoja jakelemaan, saisin ikibännit heti. Mutta ainakin päätön saa modelta vain pienen soosoon eikä sanktiota tule lainkaan.Mä oon välillä oikein testaillut kauanko voin heitellä r-sanaa eri keskusteluihin ennen bannia mutta vain ruutis ei saa sanoa sitä sanaa
Jos rupeisin jonkun osoite- tai muita henkilötietoja jakelemaan, saisin ikibännit heti. Mutta ainakin päätön saa modelta vain pienen soosoon eikä sanktiota tule lainkaan.
se johtuu siitä että mää oon ite laukkur***äMä oon välillä oikein testaillut kauanko voin heitellä r-sanaa eri keskusteluihin ennen bannia mutta vain ruutis ei saa sanoa sitä sanaa
Mitä tekemistä tasa- arvolla miesten kanssa on?Mä oon välillä oikein testaillut kauanko voin heitellä r-sanaa eri keskusteluihin ennen bannia mutta vain ruutis ei saa sanoa sitä sanaa
ootko pannu merkille että mun suu on pysyny supussa?Jos rupeisin jonkun osoite- tai muita henkilötietoja jakelemaan, saisin ikibännit heti. Mutta ainakin päätön saa modelta vain pienen soosoon eikä sanktiota tule lainkaan.
se johtuu siitä että mää oon ite laukkur***ä
Viestiä ei taidettu edes poistaa, mode käski vain muokata sen niin, että osoitetieto otetaan pois.Kauanko meni ennenku keskustelu tai viestit poistettiin?
Viestiä ei taidettu edes poistaa, mode käski vain muokata sen niin, että osoitetieto otetaan pois.
En ole järin paljoa viestejäsi tutkinut, joten en edes tiedä mistä puhut.ootko pannu merkille että mun suu on pysyny supussa?
hyvä niinEn ole järin paljoa viestejäsi tutkinut, joten en edes tiedä mistä puhut.
Ei ku vilahti vaan ruudun poikki biksut päällä.Näyttiks Tinku 715517???
Ookkei. Luurin näyttö on pieni ja minä iän myötä menettänyt ulkonäön lisäksi lähinäönEi ku vilahti vaan ruudun poikki biksut päällä.
En kehannut kaikkee riisuaEi ku vilahti vaan ruudun poikki biksut päällä.
23.15 kakkoselta kuukauden western Tom Horn. Pulttaudun sohvaan, enkä jouda kenenkään viekkuun.Mie taijan vetäytyä vaaka-asentoon nyt..:kiss: Öitä ja viekkuun saapi kömpiä
Ai nyt jo nukkumaan:O