Lapsi joka saa tahtonsa läpi.

• Viestiketjun aloittaja natsikka
  • Ensimmäinen viesti
natsikka
Mitä mieltä tästä? Bloggaaja vie lapsensa minne lapsi haluaa, empä itse tekisi kyllä samoin.

Lähtisittekö itse viemään KAKSI vuotiasta hoploppiin sadan kilometrin päähän, jos lapsi niin päättäisi pyytää.
Naurattaa, taitaaa nuiden lapsi saada kaiken mitä haluaa. Sääliksi käy kun uhma iskee.

Pieni perhe: "Äiti, hoppii pomppii"

kjhjj
Kirjoituksesta päätellen äidilläkin oli hauskaa, ja aikoivat mennä kuukauden päästä uudestaan. Voihan olla, että tuotakin reissua oli suunniteltu jo aikaisemmin, kun kerran seuralaisiakin oli mukana, mutta lapsi muisti suunnitelmat ja sanoi "äiti, hoppii pomppii".

*huokaus*
Mitä mieltä tästä? Bloggaaja vie lapsensa minne lapsi haluaa, empä itse tekisi kyllä samoin.Pieni perhe: "Äiti, hoppii pomppii"
Vien joskus ihan mielelläni lapseni minne he haluavat. Tuossakin taisi olla perheen yhteinen viikonloppuretki ystävien kanssa kyseessä. Meillä on lähimpään sisähuvipuistoon yli 70km ja kyllä siellä tulee käytyä. Joskus jopa lasten pyynnöstä. Hui kamala, kyllä ne varmasti kieroon kasvavat. Pitäisi varmaan viedä niitä vain paikkoihin, joihin eivät missään nimessä halua.

Yhteistyössä