Miksi sä turkilmas vetkuttelet sen eron kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja soutaa ja huopaa
  • Ensimmäinen viesti
Mikset muuten aloittaja kommentoi asiaa blogiin, vaan tänne? Täällä kun käyn niiiiin harvoin. Olis ollut hyvin todennäköistä, etten tätä aloitusta olisi nähnyt ilman eilistä palstailottelua.

"Aika usein" eroamassa on jokseenkin hassu ilmaisu tilanteestamme. 15 vuotta onnellista parisuhdetta takaisin ja tämä vuosi on ollut hyvin vaikea. Kyllä, ero on tosiaan ollut puheissa, mutta kun molemmat haluaa vielä yrittää, niin sitten yritetään.

Ei tämä helppoa ole. Välillä on aivan mieletöntä myötätuulta ja sitten mennään taas taaksepäin. Silti luotto siihen, että asiat saadaan kuntoon, on molemmilla kova.

Ja jos kerran blogia luit, niin tiedät, että yhteinen kahdenkeskinen matka auttoi tosi paljon.

Aika hassu kysymys sinälläänkin tuo miksei erota. Kun kaikkialla toitotetaan, että suhteen eteen täytyy tehdä töitä ja että ihmiset luovuttaa liian helpolla. Nyt tosiaan täytyy tehdä niitä töitä. Ja niitä tehdään. Toivon että se kantaa hedelmää.
 
Luultavasti tuo suomalais-ugrilainen emäntä luuli laihduttuaan saavansa ukon kuin ukon. Kun niin ei käynytkään niin takertui jo olevaan miekkoseen.
Loistava teoria :D :D. Pakko nyt silti vesittää. Kyllä mulla oli vientiä lihavanakin, ei se tilanne ole muuttunut. Eikä mulla ole koskaan ollut tarvetta tai halua saada ukon kuin ukon.

Meidän kriisi ei johdu mistään vaihtoprosessista. Paljon muita seikkoja taustalla. Mutta ajatuksena oli, että eron jälkeen opettelisin elämään yksin. Siis niin yksin kuin kahden lapsen äiti voi elää. Olen 16-vuotiaasta asti ollut suhteessa ja yksin oleminen on jäänyt vallan väliin. Silloin kun eroa suunnittelin, olin vahvasti sitä mieltä, että uutta miestä en huoli enää ikinä.
 
-vieras-
Loistava teoria :D :D. Pakko nyt silti vesittää. Kyllä mulla oli vientiä lihavanakin, ei se tilanne ole muuttunut. Eikä mulla ole koskaan ollut tarvetta tai halua saada ukon kuin ukon.

Meidän kriisi ei johdu mistään vaihtoprosessista. Paljon muita seikkoja taustalla. Mutta ajatuksena oli, että eron jälkeen opettelisin elämään yksin. Siis niin yksin kuin kahden lapsen äiti voi elää. Olen 16-vuotiaasta asti ollut suhteessa ja yksin oleminen on jäänyt vallan väliin. Silloin kun eroa suunnittelin, olin vahvasti sitä mieltä, että uutta miestä en huoli enää ikinä.
Siinäpä se! Sulle on tärkeintä saada se kokemus, että vientiä piisaa.

Jos jo kakarana olet ollut "suhteessa" niin ei sekään hyvältä kuullosta. Läheisriippuvuus?
 
Siinäpä se! Sulle on tärkeintä saada se kokemus, että vientiä piisaa.

Jos jo kakarana olet ollut "suhteessa" niin ei sekään hyvältä kuullosta. Läheisriippuvuus?
Älä hei ihan heti ainakaan lähde hakemaan edes keittiöpsykologin pestiä ;).

Sä epäilit, että mä luulin laihtumiseni myötä saavani miehen kuin miehen. Mä vastasin, että kyllä sitä kysyntää ja tarjontaa on ollut aina. Ei ole tärkeintä saada sellaista kokemusta, joka on aina ollut olemassa. Ei siis ole tarvetta testata markkina-arvoa. Ymmärsitkö jo?

Läheisriippuvuudesta en tiedä. Olin 16-vuotias kun aloin seurustella, seurustelin 5 vuotta ja kun suhde veteli viimeisiään, tapasin nykyisen mieheni. Lennossahan tuo tuli vaihdettua, mutta mieheni ei ollut ensimmäisen suhteen eron syy. Eronnut olisin joka tapauksessa. Ja tosiaan nykyisessä suhteessani olen ollut sen reilu 15 vuotta.
 
-vieras-
Lennossahan tuo tuli vaihdettua, mutta mieheni ei ollut ensimmäisen suhteen eron syy. Eronnut olisin joka tapauksessa. Ja tosiaan nykyisessä suhteessani olen ollut sen reilu 15 vuotta.
Kuulehan harakka! Mitäpä luulet sen nykyisen miehesi vaimon ajattelevan tilanteesta?!

Hei niitä ihmisiä on muitakin olemassa ja niilläkin on tunteet, mutta mitä väliä - sinähän sait ukon.
 
Kuulehan harakka! Mitäpä luulet sen nykyisen miehesi vaimon ajattelevan tilanteesta?!

Hei niitä ihmisiä on muitakin olemassa ja niilläkin on tunteet, mutta mitä väliä - sinähän sait ukon.
:D :D :D.

Mahtavaa luetuymmärrystä ja upea reaktio :D.

Otahan rauhassa. Olin silloin vuonna 1999 avoliitossa ja suhteemme veteli viimeisiään. Vaihdoin lennossa mieheen, joka ei ollut edes seurustellut vakavasti ennen mua. Saati ollut naimisissa, tai edes kihloissa :).

Ei siis tarvitse sääliä yhtään vaimoa tämän harakan toimista :).
 
-vieras-
:D :D :D.

Mahtavaa luetuymmärrystä ja upea reaktio :D.

Otahan rauhassa. Olin silloin vuonna 1999 avoliitossa ja suhteemme veteli viimeisiään. Vaihdoin lennossa mieheen, joka ei ollut edes seurustellut vakavasti ennen mua. Saati ollut naimisissa, tai edes kihloissa :).

Ei siis tarvitse sääliä yhtään vaimoa tämän harakan toimista :).
Otapa itse rauhalisesti. Miksi koet tarpeelliseksi selostaa suhteidenne kuvioita ihan tuntemattomalle ihmiselle?
 
"Hehe"
Pitäiskö "-vieras-" ihan omalla naamalla vaikka urputtaa tuolle, jota en tunne, naiselle jossa nyt tuntuu vähän kismittävän sua jokin? ;) Pirauta vaikka la-illan kunniaksi jos noin kovertaa syömmestä tuo ihminen?
Helppohan se on netissä kasvottomana vikistä..
 
  • Tykkää
Reactions: Turkilmas
Enpä ihmettele, jos eräskin työnantajasi kyllästyi sinuun.

Too much information ja silleen. Mieti sitä seuraavan kerran, kun avaat suusi.
Jos sun tekee mieli saada multa huomiota, niin kirjautuisit ja lähettäisit yksäriä. Tää on varmaan muiden mielestä aika turhauttavaa tää vääntäminen.

Ja sitä huomiotahan sä kai haet heittämällä joko vääriä ymmärryksiä tai sitten vääriä tietoja. Tiedät että vastaan sulle niihin :).

Tällä kertaa väärää tietoa: yksikään työnantaja ei ole koskaan kyllästynyt muhun. Olen tasan kerran irtisanottu ja silloinkin taloudellisista syistä ja toiminnan loppumisen vuoksi. Tuolle työnantajalle teen toki edelleen satunnaisesti keikkatyötä, eli hyvät välit työnantajaan on edelleen.

Mutta tosiaan: kyllä mä huomaan sua enemmänkin jos haluat. Anna tulla vaan :).
 
Turkilmas on eilisen kuvan perusteella harvinaisen kaunis nainen ja nyt joku elämäänsä pettynyt harakka yrittää kaivella kaikki negatiiviset asiat, ettei kenellekään vain jäisi mielikuvaa ihmisestä joka voi olla sekä fiksu että kaunis :D
 
Liekkiö
[QUOTE="njaa";30322665]Täsät huomaa että ihan kaikkea ei kannattaisi elämästään julkaista netissä:([/QUOTE]Kuinka niin? Eihän Turkilmas ole tehnyt mitään "väärää" vaikka kertookin elämästään. Säälin lähinnä tuota hänen paskakärpästään joka yrittämällä yritti ja ei silti saanut osuttua.
Pidän itsekin blogia, jossa kerron elämästäni eikä se ole mitenkään heikentänyt elämänlaatua tmv. On oikein terapeuttista!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Yhteistyössä