soutaa ja huopaa
Joskus aika usein olette eroamassa miehesi kanssa ja sitten taas ette ole. Päättäkää nyt jotakin.
Ei ole. Lue mustikkametsän tarinoita blogista lisää.Alkuperäinen kirjoittaja hähh;30320356:Olen aina luullut että heillä on onnellinen parisuhde?!
Sehän poisti sen ns. rehellisen vuodatuksen asiasta.Ei ole. Lue mustikkametsän tarinoita blogista lisää.
Joo mutta nyt blogissa on uusia riitoja ja juttuja eron suunnittelusta.Sehän poisti sen ns. rehellisen vuodatuksen asiasta.
Loistava teoria . Pakko nyt silti vesittää. Kyllä mulla oli vientiä lihavanakin, ei se tilanne ole muuttunut. Eikä mulla ole koskaan ollut tarvetta tai halua saada ukon kuin ukon.Luultavasti tuo suomalais-ugrilainen emäntä luuli laihduttuaan saavansa ukon kuin ukon. Kun niin ei käynytkään niin takertui jo olevaan miekkoseen.
Siinäpä se! Sulle on tärkeintä saada se kokemus, että vientiä piisaa.Loistava teoria . Pakko nyt silti vesittää. Kyllä mulla oli vientiä lihavanakin, ei se tilanne ole muuttunut. Eikä mulla ole koskaan ollut tarvetta tai halua saada ukon kuin ukon.
Meidän kriisi ei johdu mistään vaihtoprosessista. Paljon muita seikkoja taustalla. Mutta ajatuksena oli, että eron jälkeen opettelisin elämään yksin. Siis niin yksin kuin kahden lapsen äiti voi elää. Olen 16-vuotiaasta asti ollut suhteessa ja yksin oleminen on jäänyt vallan väliin. Silloin kun eroa suunnittelin, olin vahvasti sitä mieltä, että uutta miestä en huoli enää ikinä.
Älä hei ihan heti ainakaan lähde hakemaan edes keittiöpsykologin pestiä .Siinäpä se! Sulle on tärkeintä saada se kokemus, että vientiä piisaa.
Jos jo kakarana olet ollut "suhteessa" niin ei sekään hyvältä kuullosta. Läheisriippuvuus?
No mutta sittenhän sä tiedät paremmin kuin minä. Hyvä sinä .Minä kun nyt vaan satun tietämään, että tuo "yhteinen kahdenkeskinen matka auttoi tosi paljon" ei auttanut juurikaan
Kuulehan harakka! Mitäpä luulet sen nykyisen miehesi vaimon ajattelevan tilanteesta?!Lennossahan tuo tuli vaihdettua, mutta mieheni ei ollut ensimmäisen suhteen eron syy. Eronnut olisin joka tapauksessa. Ja tosiaan nykyisessä suhteessani olen ollut sen reilu 15 vuotta.
.Kuulehan harakka! Mitäpä luulet sen nykyisen miehesi vaimon ajattelevan tilanteesta?!
Hei niitä ihmisiä on muitakin olemassa ja niilläkin on tunteet, mutta mitä väliä - sinähän sait ukon.
Otapa itse rauhalisesti. Miksi koet tarpeelliseksi selostaa suhteidenne kuvioita ihan tuntemattomalle ihmiselle?.
Mahtavaa luetuymmärrystä ja upea reaktio .
Otahan rauhassa. Olin silloin vuonna 1999 avoliitossa ja suhteemme veteli viimeisiään. Vaihdoin lennossa mieheen, joka ei ollut edes seurustellut vakavasti ennen mua. Saati ollut naimisissa, tai edes kihloissa .
Ei siis tarvitse sääliä yhtään vaimoa tämän harakan toimista .
Mä olen kyllä sangen rauhallinen .Otapa itse rauhalisesti. Miksi koet tarpeelliseksi selostaa suhteidenne kuvioita ihan tuntemattomalle ihmiselle?
Enpä ihmettele, jos eräskin työnantajasi kyllästyi sinuun.Mä olen kyllä sangen rauhallinen .
Mulla on aina ollut tapana vastata kun kysytään. Jos sitten vastaukseni on ymmärretty väärin, niin olen yrittänyt selventää vastaustani.
Jos sun tekee mieli saada multa huomiota, niin kirjautuisit ja lähettäisit yksäriä. Tää on varmaan muiden mielestä aika turhauttavaa tää vääntäminen.Enpä ihmettele, jos eräskin työnantajasi kyllästyi sinuun.
Too much information ja silleen. Mieti sitä seuraavan kerran, kun avaat suusi.