Saako lapsesi kyykkyvatkata?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vesilaitoksenjohtaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyykkyvatkaus = Naispuolisen henkilön suorittama erittäin itensiivinen ja pitkäkestoin alapesu kyykkyasennossa, suoritettuna tyypillisesti suihkussa, myös yleisissä suihkutiloissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja määritelmä;30317102:
Kyykkyvatkaus = Naispuolisen henkilön suorittama erittäin itensiivinen ja pitkäkestoin alapesu kyykkyasennossa, suoritettuna tyypillisesti suihkussa, myös yleisissä suihkutiloissa.

Joskus jopa vatkausta jatketaan niin pitkään, että saavutetaan huipentuma valuvan suihkuhanan alla.

Mieskin saa, kun näkee vesilaskun ja afrikan lapset joutuvat hakemaan vettä kilometrien päästä afrikassa ruokaan/pesuvedeksi, kun sillä aikaa nämä femakot kyykkyvatkaamalla luruttavat huolella tuhansia litroja vettä kuin tuhka tuuleen.
 
Joskus jopa vatkausta jatketaan niin pitkään, että saavutetaan huipentuma valuvan suihkuhanan alla.

Mieskin saa, kun näkee vesilaskun ja afrikan lapset joutuvat hakemaan vettä kilometrien päästä afrikassa ruokaan/pesuvedeksi, kun sillä aikaa nämä femakot kyykkyvatkaamalla luruttavat huolella tuhansia litroja vettä kuin tuhka tuuleen.

Ei taida paljon vaikuttaa neekerin veden haku matkaan vaikka kuinka vähän vettä käyttäisi. 47€ vesi kk ja niin paljon voi laskea kuin mieli tekee.
 
[QUOTE="Jep";30317126]Ei taida paljon vaikuttaa neekerin veden haku matkaan vaikka kuinka vähän vettä käyttäisi. 47€ vesi kk ja niin paljon voi laskea kuin mieli tekee.[/QUOTE]

Niin hinnan ollessa sama voi laskea surutta vettä mielinmäärin jeps...siinä on meillä varsinainen tulevaisuuden toivo.

Milloinhan ihmisille tulee herätys maapallon tai yhteiskunnan varojen rajallisuudesta?
 
[QUOTE="Jep";30317152]Juu ei kyllä kiinnosta yhtään. Mulla on se 40 vuotta jäljellä ja aivan sama mitä sen jälkeen tapahtuu.[/QUOTE]

Sieltä löytyy kanssasisariasi ja veljiäsi heitä ei kiinnosta kuin omanapa ja se on tunnetusti niiiiiiiiin kaunis :)

Ei pahalla, mutta saattaa joskus iskeä karmanlaki eli sitä saat mitä tilaat.
 
Tottakai saa, eihän "sitä" muuten puhtaaksi saa. Suosittelen kyykkyvatkausta ehdottomasti, varsinkin kesäisin ettei tuu mitään "vonkaputous-ongelmaa" :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30317295:
Annat miehen kyykkyvatkata sun tavaran?

Sukupuoliyhdyntä aviomieheni kanssa on normaalia kanssakäymistä parisuhteessa eikä siihen tarvita kyykkyvatkaamista. Mieheni ei vatkaa tavaraani, vaan rakastelee todella hellästi ja huomaavaisesti tuottaen minulle erityistä nautintoa.

Yksinäiset vanhat piiat joutuvat kyykkyvatkaamaan, kun eivät saa/löydä miestä itselleen.
 
Tuolla kirjassa on kerrottu yksityiskohtaiset ohjeet, miten jokaisen naisen tulisi puhdistaa tussunsa.

img-header-woman.png
 

Yhteistyössä