Onko mulla lapsellinen maku ruoan suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Fiola
  • Ensimmäinen viesti
Fiola
Olen ollut töissä peruskoulun keittiössä apulaisena ja sitten työpaikkaruokalan keittiössä apulaisena. Ja mun mielestä siellä peruskoulussa oli paljon parempaa ruokaa!

Lempiruokiani on kaikki tällaiset hyvin yksinkertaiset kuten perus spagetti, porkkanakeitto, makaronilaatikko, riisi ja kanakastike. Perunoista en tykkää yhtään mutta perunamuusia rakastan, kala ei maistu muuta kuin kalapuikkojen muodossa...

Jotenkin ne työpaikkaruokalan hienot tilli-smetanasilakat, riistapyörykät kermakastikkeella, omenakuorrutetut porsaan kasslerit ja kaalikääryleet smetana-tomaattikastikkeessa ei innosta.

Onko ruokamakuni kehittymätön? :D

Tseoa
En mä nyt sanois että lapsellinen, mutta tykkäät perinteisestä perusruoasta. Mä kuulun niihin, joita ei mitkään hienot ruoat innosta. Toki voin syödä hummeria, kampasimpukoita tai hienosti valmistettuja ruokalajeja, mutta perussapuskat uppoaa parhaiten. Hienot juustotkaan ei mua innosta. Makuni on varmaan aika juntti, mutta saanpahan edullisesti ruokaa, josta pidän. Rahaa ei mulla erikoisherkkuihin ole, mutta en niitä kaipaakaan.

juuu
En mä nyt sanois että lapsellinen, mutta tykkäät perinteisestä perusruoasta. Mä kuulun niihin, joita ei mitkään hienot ruoat innosta. Toki voin syödä hummeria, kampasimpukoita tai hienosti valmistettuja ruokalajeja, mutta perussapuskat uppoaa parhaiten. Hienot juustotkaan ei mua innosta. Makuni on varmaan aika juntti, mutta saanpahan edullisesti ruokaa, josta pidän. Rahaa ei mulla erikoisherkkuihin ole, mutta en niitä kaipaakaan.
Surullista jos kalapuikot on perinteistä perusruokaa tuoreen kalan sijaan.

Muutamia
Onko sulla jotenkin erityisen herkkä makuaisti? Nuo luettelemasi "ruoat" kun on mun mielestä vaan mautonta mössöä. Sama kuin söisi vain ravinnepillerin. Että maistuuko ne sun suussa ihan jollekin, vai eikö sinua vain haittaa että ruoan ainoa maku on suola?

Onko sulla jotenkin erityisen herkkä makuaisti? Nuo luettelemasi "ruoat" kun on mun mielestä vaan mautonta mössöä. Sama kuin söisi vain ravinnepillerin. Että maistuuko ne sun suussa ihan jollekin, vai eikö sinua vain haittaa että ruoan ainoa maku on suola?
Teen usein juurikin perusruokia mutta käytän kyllä myös kaiken maailman mausteita niihin :stick:

Muutamia
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30316074:
Teen usein juurikin perusruokia mutta käytän kyllä myös kaiken maailman mausteita niihin :stick:
Mutta nyt oli kai puhe peruskoulun ruoista. Niissä tuskin kovin kummoisia mausteita käytetään... Ja ap tuntui nimenomaan kammoksuvan mitä tahansa suolaa kummempaa makua.

Yhteistyössä