The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kävithän tänään lääkärissä??
Kyllä kävin. pompoteltiin paikasta toiseen ja otettiin pissateststiä ja verikokeita,paineltiin sieltä ja täältä,kuunneltiin keuhkoja,ronkitiin nielua ja mitä kaikkea vielä. ja tulos,mitään ei löytynyt joten todettiin erittäin pahaksi ärtynyt närästys johon sain 2viikon lääkekuurin ja listan mitä ei saisi syödä tai ainakaan paljoa. Ja jos kahden viikon päästä ei tilanne ole helpottunut niin sit pitäs mennä kuulemma tähystykseen,nielussa näky että ruokatorvi tai joku niin on tulehtuneen näkönen.

ja raskaustestikin otettiin,olin ihan :O .......





mut en oo raskaana.
 
IhQ
Kyllä kävin. pompoteltiin paikasta toiseen ja otettiin pissateststiä ja verikokeita,paineltiin sieltä ja täältä,kuunneltiin keuhkoja,ronkitiin nielua ja mitä kaikkea vielä. ja tulos,mitään ei löytynyt joten todettiin erittäin pahaksi ärtynyt närästys johon sain 2viikon lääkekuurin ja listan mitä ei saisi syödä tai ainakaan paljoa. Ja jos kahden viikon päästä ei tilanne ole helpottunut niin sit pitäs mennä kuulemma tähystykseen,nielussa näky että ruokatorvi tai joku niin on tulehtuneen näkönen.

ja raskaustestikin otettiin,olin ihan :O .......


mut en oo raskaana.
Höh, mut kiva että nyt tutkivat vähän kaikkea, harmi ettei mitään selvää syytä löytynyt. Vaan toivotaan että tuo lääke nyt auttas..yrität muistaa syödä niitä sallittuja aineita :)
 
Kuvernaattori pistää taas parastaan. Meillä on kisa kumpi arvaa mikä leffa ja soitetaan YouTubesta leffoista tuttuja kipaleita. Pistin Top gunista yhen renkutuksen ja tää tietää heti et tuo oli Top cruisessa!! Mä niin tykkään tuosta miehestä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
no ei sitäkään nyt suositella. kun tää kaks viikkoa pitäs nyt elää niin että ei mitään rasvapitosta,ei happamia hedelmiä ja sitruksia,ei kahvia,ei teetä,ei suklaata. Menee kai mehukeitoilla sit paastoten.
Mulla kiellettiin mahahaavan takia joskus kahvi, tupakka ja mausteiset ruuat. Lekurilla oli aika hyvä ilme kun sanoin et kiellä vielä seksikin niin menen hirteen.
 
no tota se meinas et jos ei kahessa viikossa hellitä niin sit tähystetään vatsahaavan takia. ja nytkin mulla voi olla siellä jotain haavaumia.
No kait sitä kaks viikkoa pärjää kauravellilläkin, mut ei se kivaa kyl ole.

Mut jos meikäläiseltä lekuri kieltäis kahvin ja tupakan, niin ei näkis mua toista kertaa.

Niinko aikanaan hanuristi meni vaivojen vuoksi lääkäriin, niin tämä sanoi, et jospa vähentäisit viinan juontia ja tupakanpolttoa, niin katsotaan helpottaisko vaivat.
Hanuristi vastas, että jospa hän lisää molempia, niin nähdään paheneeko vaivat.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Ihkunen - :kiss: :flower:

Onneva onneva isosti! Nyt on kuules baanat auki, joten ei muuta kuin hanaa ja kruisailemaan pitkin kaupunkia :)! Aatteles - sulla on niin maailma avoinna nyt, pääset vaikka tyttöjen kanssa menemään ja osallistumaan vaikka ja mihinkä tapahtumiin, koska nyt ei ole esteitä liikenteessä liikkumiselle.

Ja seuraavaksi Mr Ihkunen fillarilla kynkelöimään ja sä otat auton haltuun toistaiseksi, kunnes sulla on alla oma. Milloinkas muuten olet potkimassa liikkeessä autonrenkaita :)?
 
  • Tykkää
Reactions: poika
tinkuliini - :hug: :kiss:

Hyvä kun kävit lääkärissä :). Ja nyt sitten menet ohjeiden mukaan, vaikka kuinka sylettäisi. Loppujen lopuksi kahden viikon rauhoittaminen huonoja ruoka- aineita vältellen on hyvin pieni aika, jos tarjolla on loppuelämän todella tuskallinen ja ruoka- ainerajoitteinen elämä.

Stressi on myös yksi tekijä, mikä on rasitteena närästyksessäkin, joten jätä ne murheet ja turhat miettimiset pois lehmälle ja nyt armahdat itseäsi kaikilta turhilta kotkotuksilta :).

Oikein paljon parantavia ja tasapainoittavia ajatuksia sinulle :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä