The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Ihkunen - :kiss: :flower:

Onneva onneva isosti! Nyt on kuules baanat auki, joten ei muuta kuin hanaa ja kruisailemaan pitkin kaupunkia :)! Aatteles - sulla on niin maailma avoinna nyt, pääset vaikka tyttöjen kanssa menemään ja osallistumaan vaikka ja mihinkä tapahtumiin, koska nyt ei ole esteitä liikenteessä liikkumiselle.

Ja seuraavaksi Mr Ihkunen fillarilla kynkelöimään ja sä otat auton haltuun toistaiseksi, kunnes sulla on alla oma. Milloinkas muuten olet potkimassa liikkeessä autonrenkaita :)?
:)
Tuo meijän auto on hirmusen ison tuntuinen että hirvittää ajatuskin sillä ajamisesta, tietty ku "tottui" siihen autokoulun pieneen ja sievään..
Ollaan myö vähäsen keskusteltu nyt siitäkin autolainasta, miehän sitä en saa ku en oo töissä, mut mies lupas et jos hän saa niin muutaman tonnin ja mie makselen sit mitä pystyn ja mies loput..mut ei kai sillä niin hirmu kiirettä oo...ehkä viikonloppuna sit sinne autoliikkeeseen :D
 
Mä oon taas tässä tabletissa jumissa. Kesä meni niin kivasti kun en ollut koneella, tuli touhuttua kaikkea muuta kuten käsitöitä ja kotitöitä ja pihatöitä ja saatiin puuhasteltua vauvakin alulle :D nyt menee tabletin imussa kaikki illat kun en oo töissä. Mä en hallitse ruutuaikaa :LOL: niin jos mua ei näy, oon löytänyt jotain kivaa sisältöä elämääni :D

Ja en ole suuttunut, edellinen vinkuviesti oli vitsi!!

Ps. Tinkku, jos susta ei löydy fyysistä selitystä mahalle, niin googleta stressi vatsa!! Ja paranemisia!
 
:mad: nyt on menny hermot pahaan kuntoon. Alkaa lähestyä jo vitutusta. Kolmatta kertaa järjestin työjuttuni niin että ehdin tapaamaan kauempaa tulevaa kaveria ja kolmatta (ja viimestä) kertaa se mulkku feidasi vartti ennen sovittua aikaa
 
Mulla on nyt kauheesti kaikkea ...eka aammulla se vatsalääke sit on se ab kuuri tähän poskionteloihin ja sit on se maitohappo lääke...mitenkähän noitya nyt otetaan...eka aamulla tyhjään vatsaan toi vatsalääke mut sit muista en tiedäkään...kauhee lääkecoctaili.
 
:)
Tuo meijän auto on hirmusen ison tuntuinen että hirvittää ajatuskin sillä ajamisesta, tietty ku "tottui" siihen autokoulun pieneen ja sievään..
Ollaan myö vähäsen keskusteltu nyt siitäkin autolainasta, miehän sitä en saa ku en oo töissä, mut mies lupas et jos hän saa niin muutaman tonnin ja mie makselen sit mitä pystyn ja mies loput..mut ei kai sillä niin hirmu kiirettä oo...ehkä viikonloppuna sit sinne autoliikkeeseen :D
Juu, ei muuta kuin vain paljon ajamista ja kilometrejä - mahdollisuuksien mukaan erilaisilla autoilla. Sillä tavalla sitä vain saa sitä tuntumaa ja oppia eli sun kannattais nyt hoitaa teijen autolla ajamiset, jotta ote säilyy. Ja mitään tulipalokiirettä älä pidä auton ostamisessa vaan testaat ja koeajat mahdollisimman montaa erilaista, jotta saat selvyyttä mimmonen ois se sun pyöritettävä.

Voi että sua :)! Muistahan juhlistaa moista upeaa ja hienoa saavutustasi myös. Juhlat sä olet nimittäin ansainnut. Tuo saavutus on vain alkua näille sun tuleville jutuille, nyt oot ikään kuin saanut vauhdin päälle, niin - myötätuulta vain ja runsaasti, nyt onnistuu ja tapahtuu :).
 
  • Tykkää
Reactions: krut
:mad: nyt on menny hermot pahaan kuntoon. Alkaa lähestyä jo vitutusta. Kolmatta kertaa järjestin työjuttuni niin että ehdin tapaamaan kauempaa tulevaa kaveria ja kolmatta (ja viimestä) kertaa se mulkku feidasi vartti ennen sovittua aikaa
:hug:

Melkoista meininkiä kyllä. Tarjottu meriselityskin oli sitten mitä ilmeisimmin sitä ittiään? Eipä tommonen kohtelu kyllä mieltä ylennä niin millään. Tosi kurjaa, pahoittelut.
 
IhQ
Ja kiitos vielä onnitteluista...olo on vähän epäuskoinen vieläkin.

Pari tsihhiä mies osti kaupasta, ja jädeä :p
Nyt vaan alkaa uni painamaan sen verran että taitaa olla nukkumatin aika tulla pian.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä