Onko miehesi mukana rintsikka ostoksillasi ?

• Viestiketjun aloittaja makutuomarina
  • Ensimmäinen viesti
"Lollero"
Vihaan rintsikkaostoksia yli kaiken ja mies patistaa kauppaan. Siksi hän on myös mukana valikoimassa.

Kokoni on 75 I ja miehellä ei ole mitään toiveita rintsikoiden suhteen. Otetaan ne mitkä tukee ja menee päälle.

MinniMyy
En tasan tarkkaan ota miestä mukaan rintsikkaostoksille, hänen ainoa kriteeri on ulkonäkö. Minä ostan tasan sellaiset rintsikat, jotka tuntuvat minusta hyviltä ja ovat käytännölliset. Ulkonäkö on täysin toisarvoinen asia, piilossahan ne ovat. Usein juuri tämä "mummo-osasto" eli puuterinväriset, leveäolkaiset ja kaarituelliset ovat parhaita. Tukevat ja eivät näy paidan läpi. Jos miehen päästäisi mukaan, niin ne olisi jotain punaisia pitsihepeniä! YÖKS!

On aika usein. Yleensä tulee liiviostokset tehtyä jonkun muu "isomman shoppailukierroksen" yhteydessä ja ne tehdään koko perheellä. Mies ei esitä toiveita tai mielipiteitään sen kummemmin vaikka mukana onkin.

Miten tuo koko liittyy aiheeseen mitenkään?

HipH
Jos miehen päästäisi mukaan, niin ne olisi jotain punaisia pitsihepeniä! YÖKS!
Juuri noin! En tasan tarkkaan ymmärrä miesten ajatusmaailmaa, eiväthän ne rintsikat sieltä minnekään näy ja muutoinkin tukevuus sekä istuvuus on tärkein asia. Miehet kuvittelee rintsikoiden olevan jotain seksihepeniä, ei, kyllä niiden tarve on täysin funktionaalinen.

Juuri noin! En tasan tarkkaan ymmärrä miesten ajatusmaailmaa, eiväthän ne rintsikat sieltä minnekään näy ja muutoinkin tukevuus sekä istuvuus on tärkein asia. Miehet kuvittelee rintsikoiden olevan jotain seksihepeniä, ei, kyllä niiden tarve on täysin funktionaalinen.
Kyllä mun mies niitä näkee, ihan päivittäin päälläni, jo pelkästään pukiessa/riisuessakin jo. Ja on se kyllä muutenkin tisseissä kiinni sen kaksikymmentä kertaa päivässä muutenkin. Enemmän kuin minä niihin kosken itse. Kaikki liivini ovat miehen mieleisiä ja mukavia päällä ja käytännöllisiä, ei sellaisia mistä en itse pitäisi. Miksi ei voi olla molempia? Mukava ja seksikäs olokin kun tietää että toinen himoitsee ja onhan välillä seksin aikanakin kiva pitää liivejä päällä ja eipähän tarvitse käydä vaihtamassa mitään paremmin tarkoitukseen sopivampia :D

Tai kai sitten minäkin olen mies kun pidän niitä myös seksihepeninä. Samaten alushousuja. Ja korsetteja.

• Tykkää
Reactions: Nuri

Yhteistyössä