The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitää minunkin mennä maate niin jaksaa aamulla mennä takasin. On se niin mukava mennä töihin taas! Oikeesti. Öitä ja tinkulle kauniita unia ja ota ihan rauhallisesti. Menet van lääkäriin. Vatsavaivat on tosi yleisiä ja useimmiten vaarattomia, tosin inhottavia vaivoja :hug:
 
Pitäs lähtee nukkumaan mut jos ens yö samanlainen ku viime yö niin...ei tuu nukuttua.
Siis...sattuko sua sitten jo läpi viime yön vai vaivasko sua niin kovin tämä epävarmuus :O :hug:

Hei, ihan oikeesti. Sä et huomenna mene minnekään muualle kuin lääkäriin. Piste. Sun on saatava ittes kuntoon. Ja jos olotilas käy nyt yön aikana vallan sietämättömäksi, niin sä hakeudut hoitoon vaikka yötä vasten :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Siis...sattuko sua sitten jo läpi viime yön vai vaivasko sua niin kovin tämä epävarmuus :O :hug:

Hei, ihan oikeesti. Sä et huomenna mene minnekään muualle kuin lääkäriin. Piste. Sun on saatava ittes kuntoon. Ja jos olotilas käy nyt yön aikana vallan sietämättömäksi, niin sä hakeudut hoitoon vaikka yötä vasten :hug:
Sattu niin et puolet nukkuma ajasta valvoin ja lopun aikaa nukuin puoli istuen.
 
Sattu niin et puolet nukkuma ajasta valvoin ja lopun aikaa nukuin puoli istuen.
Just.

Siulle pitäs pittää rippisaarna. Mutta en pidä. Sen sanon, että elä kato kipuiluas yhtään kauempaa. Viimeistään aamulla enstöikseen tiedät, missä sun pitää olla.

Oikeesti nainen! Saaplari sentään, rakasta ja hoivaa ittees sen verran lujasti, ettet tule sinuiksi kivun kanssa. Jos likempänä olisin niin....no ei me tässä oltas koneitten ääressä alkuunkaan.

tinkuliini - :hug:
 
Kauheetaa kurmutusta nyt pidätte mulle: /
No mun mielestä ihan aiheesta.

Sori nyt ihan hitokseen, että susta välitetään ja ollaan huolissaan mutta ei toi tervettäkään ole. Sulla on valmiiksi jo menossa antibioottikuuri, minkä kanssa pitää todellakin syödä kunnolla, jotta se lääkekuuri ei aiheuta mitään ylimääräistä, mitä niillä tahtoo yleensä olla riesana. Ja....sulla on mitä - refluksiako jo ihan etukäteenkin haittaamassa elämänlaatua?

Ei se kipujen sietäminen ja niissä kieriskeleminen ketään kaunista eikä kanna eikä tee niin yhtään mitään. Kivut on niin selkeä merkki siitä, että - on lähdettävä hakemaan pikaista korjausta tilanteeseen. Ja täällä on iso joukko meitä, jotka ollaan susta huolissaan isosti, joten - mä en tajua mikset itse ole.

:/
 
No mun mielestä ihan aiheesta.

Sori nyt ihan hitokseen, että susta välitetään ja ollaan huolissaan mutta ei toi tervettäkään ole. Sulla on valmiiksi jo menossa antibioottikuuri, minkä kanssa pitää todellakin syödä kunnolla, jotta se lääkekuuri ei aiheuta mitään ylimääräistä, mitä niillä tahtoo yleensä olla riesana. Ja....sulla on mitä - refluksiako jo ihan etukäteenkin haittaamassa elämänlaatua?

Ei se kipujen sietäminen ja niissä kieriskeleminen ketään kaunista eikä kanna eikä tee niin yhtään mitään. Kivut on niin selkeä merkki siitä, että - on lähdettävä hakemaan pikaista korjausta tilanteeseen. Ja täällä on iso joukko meitä, jotka ollaan susta huolissaan isosti, joten - mä en tajua mikset itse ole.

:/
No kyllä mä tiedän ja kiva kun välitätte. pelottaa vaan ja siks sitä vaan yrittää sietää vaikka tietää että pitää mennä. mitä aiemmin sen parempi kyllä tiedän mutta kun kaikki kauheudet jo läpi käynyt mitä vois olla.
 
No kyllä mä tiedän ja kiva kun välitätte. pelottaa vaan ja siks sitä vaan yrittää sietää vaikka tietää että pitää mennä. mitä aiemmin sen parempi kyllä tiedän mutta kun kaikki kauheudet jo läpi käynyt mitä vois olla.
:hug:....ja sitten sä siellä vielä murehdit kaikkea mitä VOIS olla ja pahennat samalla sitä olotilaasi tuntuvasti.

Hei nyt sinä siellä...lähetäänkö me kaikki nyt ajamaan sun tykö ja viemään sua sille lääkärille :kiss:?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä