siis ajanut kortin kyseisellä autolla? oon vakaasti harkinnut nyt menoa,ja tuolla ajoa,jännitys on kamala!!! tuleeko ajosta mitään
Ei ole yhtä hyvin, vaan automaattivaihteisia on reilusti vähemmän. Meillä itsellä on molemmat, mutta muilla en ole automaattivaihteisia nähnyt. Jos ajat kortin automaattivaihteisella, niin se voi rajoittaa harmittavasti jatkossa. Esimerkiksi jos työpaikalla joutuu hoitamaan asioita, niin voi ollakin, ettet pysty ajamaan työpaikan autoa, koska se ei ole manuaalivaihteinen.Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;30305614:no kyllä mun mielestä niitä autoja on ihan yhtähyvin suomessa kun manuaalejakin,meilläkin tällä hetkellä jo toinen automaattivaihteinen auto,millä mies ajelee.
pitää paikkansa, mutta tässä aloittajana olikin PTTnormaalijärjellä varustettu ihminen oppii kyllä kohtuudella ajamaan molempia tyyppejä
Ahaa no tämä todistaakin sen, että automaattivaihteinen auto on harvinaisempi näky kuin napakettu Turengissa.Ei ole yhtä hyvin, vaan automaattivaihteisia on reilusti vähemmän. Meillä itsellä on molemmat, mutta muilla en ole automaattivaihteisia nähnyt.
Tilastoja en tähän hätään löytänyt, mutta eipä tilastoilla olekaan väliä, vaan sillä mitä autoja on käytettävissä. Jos kaikilla kavereilla, sukulaisilla ja työpaikoilla on automaattivaihteiset, niin silloin automaattivaihteisella pärjää suht hyvin. Mutta jos kaikki tietämäsi autot omaasi lukuunottamatta ovat manuaalivaihteisia, myös työpaikan autot, niin pelkän automaattivaihteisen ajakortin kanssa voi tulla ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30305813:Ahaa no tämä todistaakin sen, että automaattivaihteinen auto on harvinaisempi näky kuin napakettu Turengissa.
nettiauto.com kaikenikäiset käytetyt henkilöautot, manuaali: 49192 automaati: 25214 (34%)minä ajoin automaattivaihteisella ajokortin. meillä 3 autoa pakettiauto ja 2henkiläautoa ja kaikki automaatteja. se on nykypäivää ja tulevaisuutta manuaalivaihteiset aika vanhanaikaista=)
Olet selvästi fiksu ja elämää nähnyt ihminen. Manuaaliilla ajo on monelle naiselle vaikeaa ja omatoimisesta harjoittelusta on hyötyä.Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30305910:Manualilla ajo ei ole mitään tähtitiedettä, jota jokainen normaalilla ymmärryksellä suotu ihminen ei oppisi nopeasti. Ei siihen mitään ylimääräisiä ajotunteja tarvitse maksaa.