The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pimpula pampula allesammans :wave:

On muuten niin töttöröö olo ettei varmaan ikuna :D! Mutta oli meillä kiva tapahtumakin, missä sain olla ilolla mukana ohjelmaa järkkäämässä ja hyvää mieltä antamassa :).

Nyt vain sitten olen. Teen mitä teen, jos teen. Lauantai- illan huumaa :).
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie ja Kais
Minkäslainen päivä /ilta teillä on luvassa ? Töissä, kotona, telkkaria, juhlia, herkuttelua, leffa,
kotitöitä ? Suunitelmia/ ei suunnitelmia ?

Meillä vapaapäivä, kaupassa käyty, ruoka uunissa ja oon tehny kotitöitä ja isäntä on auttanut.
Illalla Olipa kerran ja irtokarkkeja. Viiniä on viellä ja pari siideriä. Ei mitään sen kummempaa suunitelmaa.
Muimui :wave: :kiss:

Meillä ei ole taaskaan mitään suunnitelmia tämän illan pään menoksi :D eli taijetaan tässä vain olla yhdessä. Ja ihan kotosalla pyöritään, tosin vellokset ovat tahoillansa jossakin - toivottavasti kohta kotiutuvat kylältä riekkumasta. Saunotan nuo kohta putipuhtaiksi, sitten on kiva yhdessä kölliä ja kelliä, katellaan Avaraa luontoa ja sen jälkeen varmaan otetaan pitkää tikkua jommasta kummasta musaohjelmasta - TVK:sta tai We want moresta.

Ja mua kiehtois tässä lähteä kohta laittamaan rocky road- leivoksendeerusta tekeille :p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Iltaa Routsikka:wave:

nyt sitten lasi viiniä ja jalat pöydälle:)
Tinkuska :wave: :kiss:

Oi voi, on ihan pakko tunnustaa, että nyt on tällä viinisiepolla kyllä niin huonoa eloa menossa :snotty:....kun ei talosta löydy niin ollenkaan :O :ashamed:

Mutta voi, miten maistuiskin joku ihanan pirtsakka ja kepeä valkkari tai kuohari :p

Ja mä muuten palstailen niin reporanka- asennossa ettei tosikaan :D - rötkyän sohvalla seljälteni läppäri sylissä ja sorjaiset kinttuseni ovat todellakin kohti kattoa. Oi, miten eteerisenä olenkaan :D


...mutta nyt jäi häiriimään niin tämä viinilasin puuttuminen ja ennen kaikkea sen tyhjänä oleminen, että mun on mentävä tekemään....kierrosta :rolleyes: :D
 
Goldie - :hug:

Ikävä on katkeran suloista. Se on kamalan ihanaa, sen edessä pahimmoillaan suorastaan matelee ja kärventyy, mutta toisaalta se vain vahvistaa sitä tunnetta, kaipausta ja rakkautta, mikä ikävään kiertyy.

Olet onnekas siinä ikävässäsi :heart:. Tunnet isosti :).

Ja varmasti teillä asiat kolahtavat sitten ajan kanssa siihen toivottuun suuntaan eli että olette saman katon alla. Oli sitä tahkoamista meilläkin kauan, ennen kuin saatiin osoitteet yhteisiksi :).
 
Lapsi on suurin syy. On niitä muitakin. Varmaan jokunen vuosi menee.
kyllä ne asiat siitä suttaantuu vielä siihen malliin että ei tarvitse ikävöidä. Vaikka voi sitä ikävöidä toista vaik olisikin ihan fyysisesti vieressä mutta teillä nyt tuskin sitä ongelmaa on.
Nyt vain on mentävä niillä mitä on,ootte kuitenkin löytäneet toisenne ja se on paljon se.
 
kyllä ne asiat siitä suttaantuu vielä siihen malliin että ei tarvitse ikävöidä. Vaikka voi sitä ikävöidä toista vaik olisikin ihan fyysisesti vieressä mutta teillä nyt tuskin sitä ongelmaa on.
Nyt vain on mentävä niillä mitä on,ootte kuitenkin löytäneet toisenne ja se on paljon se.
On tietysti mutta saa nähdä kuinka kauan kestän tilannetta henkisesti. Olen murehtinut asiaa kesästä asti.
 
On tietysti mutta saa nähdä kuinka kauan kestän tilannetta henkisesti. Olen murehtinut asiaa kesästä asti.
mikä siinä murehdituttaa? Ei se mies varmaan karkaa vaikka välimatka kasvaisikin. Lapsi ei karkaa vaikka välimatka kasvais vaikka ei se helppoa ole lastakaan jättää vähemmälle näkemiselle jos nyt jo on suht vähissä. Älä nyt murehdi tollasia jos kerta asialle ei mitään voi,turha sen takia kuormittaa henkisesti itseään.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
mikä siinä murehdituttaa? Ei se mies varmaan karkaa vaikka välimatka kasvaisikin. Lapsi ei karkaa vaikka välimatka kasvais vaikka ei se helppoa ole lastakaan jättää vähemmälle näkemiselle jos nyt jo on suht vähissä. Älä nyt murehdi tollasia jos kerta asialle ei mitään voi,turha sen takia kuormittaa henkisesti itseään.
Mä oli kerran kaukosuhteessa. Joten tiedän mitä tulee olemaan. Mä kestän joitakin asioita mutta tätä en.

Siis ihan oikeasti. Ei voi alkaa sanomaan mitään kun ei tiedä mun asioita miten huonossa tilanteessa elän.
 
Mä oli kerran kaukosuhteessa. Joten tiedän mitä tulee olemaan. Mä kestän joitakin asioita mutta tätä en.

Siis ihan oikeasti. Ei voi alkaa sanomaan mitään kun ei tiedä mun asioita miten huonossa tilanteessa elän.
pyydän sitten anteeksi yritin vain ymmärtää. Eihän se miksikään muutu jos ei ole valmis tekemään asian eteen jotain.Mutta en tiedä asioitasi joten olen hiljaa.
 
Mä oli kerran kaukosuhteessa. Joten tiedän mitä tulee olemaan. Mä kestän joitakin asioita mutta tätä en.

Siis ihan oikeasti. Ei voi alkaa sanomaan mitään kun ei tiedä mun asioita miten huonossa tilanteessa elän.
:hug: - elä hertsaa murunen :kiss:

Mutta. Mietipäs sitten sitä, että onko sitten miten terveellistä lähteä jatkamaan, jos kerran tuo asia mitä ilmeisimmin nyt noussee elämää suuremmaksi kysymykseksi ja kenties haittaa jaksamista/kestämistä/sietämistä? Koska - joka tapauksessa, näin olen ymmärtänyt - teillä tulee olemaan sitä välimatkaa. Joten - jos aiotte yhdessä olla ja jatkaa, niin onhan sitä etäisyyttä ja ikävää sitten siedettävä ja kestettävä.

No. Ei ole minun asia ei. Teette miten parhaaksi näette :).
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30301903:
Iltaa pörröt :wave:

Nyt olisi kahvia ja omppupiirakkaa tarjolla :p.
:wave:- ja aina maistuu piirakka :p


Mä lähden muuten nyt laittamaan vauhtia näihin ipanoihin eli saunottaminen kutsuu. Sitten jos laittais kädet taikinaiseksi ja suklaiseksi :p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
:hug: - elä hertsaa murunen :kiss:

Mutta. Mietipäs sitten sitä, että onko sitten miten terveellistä lähteä jatkamaan, jos kerran tuo asia mitä ilmeisimmin nyt noussee elämää suuremmaksi kysymykseksi ja kenties haittaa jaksamista/kestämistä/sietämistä? Koska - joka tapauksessa, näin olen ymmärtänyt - teillä tulee olemaan sitä välimatkaa. Joten - jos aiotte yhdessä olla ja jatkaa, niin onhan sitä etäisyyttä ja ikävää sitten siedettävä ja kestettävä.

No. Ei ole minun asia ei. Teette miten parhaaksi näette :).
:hug:

En halua erota. Pitäs varmaan alkaa syömään jotain nappeja. Ehkä sitten kestän.
 
:hug:

En halua erota. Pitäs varmaan alkaa syömään jotain nappeja. Ehkä sitten kestän.
:hug:

Voi siuta...työ ootte varmaan puhuneet asiasta ja kovasti. Ja voisin vain olettaa, että ero/etäisyys rassaa tuota toistakin osapuolta, joten ei se helppoa ole toisessakaan osoitteessa. Se rakkaus on kyllä melkoinen eemelintekele - sokia ja vielä ilman navigaattoriakin. Mutta.

Puhu ikävästä ja kaipuusta. Kirjoita vaikka. Mutta älä anna sille ikävän kaihomielisyydelle suurta valtaa - juu-u, on niin gauheen helppoa taas sanoa mutta mä kans tiedän tuosta asiasta, mitä se onkaan kun koko kroppaa kärventää ikävä ja toisen ihmisen läheisyyden kaipuu - ja otetta sinusta. :hug:

Mutta jos tunnet olosi ahdistuneeksi ja masentuneeksi että se estäisi jollain tapaa toimimasta, niin eihän siitä tarvitse kärsiä. Apua on saatavilla kuten tiedätkin :).

Asiat loksahtavat, siihen uskotaan :).
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
On tämä kyllä meininkiä ja showta :D - hiki tuli kun tätä meijen sakkia lutras ja märäkshän koko seutukunta siinä hommassa meni. Huh!

Mutta.....jos on oikein kiero :rolleyes:...niin kiristys toimii vallan nopeuttavalla voimallansa :kieh: :D

...."...jos ei mukamas nyt millään saata käydä luopumassa päivän hikilöisistä ja rapakerroksesta, niin kaikin mokomin. Ole menemäti. Mutta ah ja voih....ei tartte tulla kerjäämään sitten multa niin minkään valtakunnan namimakupalasen tynkää, mitä tuolta onkaan valmistumassa...ja juu - se sisältää suklaata...ja vaahtokarkkeja runsaasti... ja suolapähkinöitäkin...ja suklaata, sanoinhan että siihen tulee suklaata..."...


vips. viuh.vauh.



:D
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä