No voi luoja nelonen sentää! Haluaisin katso Vain elämää - en mainoksia!!

  • Viestiketjun aloittaja "henni"
  • Ensimmäinen viesti
simmasta elämä on
Jaa. Minä tykkään ohjelmasta, formaatista ja ymmärrän ihan suvereenisti että tämä viihde tulee kanavalta jolla rahoitus perustuu mainontaan eikä verorahoihin (kuten ykkönen, kakkonen ja teema, ja kolmonenkin kylläkin aika pitkälle...)

Elkääpö kultaset sitte kahtelko jos nuin lujille ottaap.
 
"vieraana"
Mä olen joskus miettinyt, että lisääkö noi mainokset oikeesti muka myyntiä? Mua ainakin veetuttaa niin paljon tuo jatkuva mainostus, että mä en ole mitään tv-mainosten perusteella ostanut, enkä osta.
 
"hmm"
[QUOTE="vieraana";30299737]Mä olen joskus miettinyt, että lisääkö noi mainokset oikeesti muka myyntiä? Mua ainakin veetuttaa niin paljon tuo jatkuva mainostus, että mä en ole mitään tv-mainosten perusteella ostanut, enkä osta.[/QUOTE]

jos kaupassa on tuotetta x kahta merkkiä, joista toisen nimen tunnistaa (ehkä nimi on jo muodostunut synonyymiksi tuotteelle, kuten topsi tai fairy) ostaa ihminen suurimmassa osassa tapauksia tämän kuin nyt vaikka täysin tuntemattoman tuotteen. ei mainoksien idea yleensä ole kuitenkaan se että niitä katsoessa yhtäkkiä kuluttaja tuntee välttämättä tarvitsevansa tämän tuotteen tältä valmistajalta.
 
Mainostajien valinta
Ja kun Vain elämää on suosittu ja hehkutettu ohjelma, siksi niitä mainoksia siinä niin paljon on, kun kaikki mainostajat haluavat ne suositun ohjelman tauoille.
 

Yhteistyössä