V
vieras..
Vieras
[QUOTE="äityli";30286924]En osaa kyllä vastata...päädyin turistimatkalle Etelä-Afrikkaan 5 vuotta sitten odottaessani esikoista aivan alussa. Olin vähän paniikissa, mutta menin matkalle; 4pv kapkauoungissa, stellenbosch ja gruger safari. Kaikki meni hyvin. Kapkaupunki on siisti paikka, täysin länsimainen, uskon että sieltä saa kaikkea mahdollista ja on melko turvallsita jos välttää tiettyjä asiota. Voisin lähteä lasten kanssa. Ja täällä on aina porukkaa joiden mielestä alle 18v kanssa ei voi matkustaa mihinkään koska se on turhaa ja häiritsee muita ihmisiä. Itse olin 6kk sekä 4vn kanssa Thaimaassa maaliskuussa ja ihana matka oli vaikka joidenkin mielestä sulaa hulluutta.[/QUOTE]
No, me olemme reissanneet lapsen kanssa siitä lähtien kun lapsi täytti 1v. Ja nyt ollaan käyty noin 20 kertaa eri puolilla maailmaa. Mutta Etelä-Afrikkaan en lähtisi, en vaikka ilmaisen matkan saisin.
No, me olemme reissanneet lapsen kanssa siitä lähtien kun lapsi täytti 1v. Ja nyt ollaan käyty noin 20 kertaa eri puolilla maailmaa. Mutta Etelä-Afrikkaan en lähtisi, en vaikka ilmaisen matkan saisin.