I
itkuinen
Vieras
Mun reilu 1v oli ennen tooosi reipas. Ei itkenyt, leikki paljon yksin, ja viihtyi isoveljen seurassa hyvin. Yhdessä vaiheessa tuli vierastamista, mutta se ei reippauteen vaikuttanut mitenkään.. No nyt on tapahtunut joku ihmeellinen järkytys kaikkeen. Kokoajan pitää istua sylissä, itkee paljon, ei kestä melua, kovia ääniä, tai "rajuja" leikkejä. Koko ajan tulee perässä, eikä yhtään yksin tee mitään.. Mä oon parin viikon päästä laittamassa nämä kaksi kertaa / viikkoa päiväkotiin, että pääsen käymään koulussa. Mitä mä teen? Miten mä rohkasen tuota pikkuista? Mitä sille on tapahtunut?
Mä en tiedä kuuluuko tämä ikään, kun ei isoveli tälläinen koskaan ollut. Itsenäisiä mukeloita noi on olllut, mutta nyt tuo reilu 1v.. Ihan paniikissa tulee syliin.. Miten mä raaskin laittaa sitä hoitoon? Okei, ei se ole kuin 2 krt viikko ja parhaimmassa tapauksessa 2 krt kuukausi,.. mutta silti.
Mä en tiedä kuuluuko tämä ikään, kun ei isoveli tälläinen koskaan ollut. Itsenäisiä mukeloita noi on olllut, mutta nyt tuo reilu 1v.. Ihan paniikissa tulee syliin.. Miten mä raaskin laittaa sitä hoitoon? Okei, ei se ole kuin 2 krt viikko ja parhaimmassa tapauksessa 2 krt kuukausi,.. mutta silti.