Savusauna kelpaisi kyllä kera oikein kylmän oluen .tsih ja sen jälkeen savustussaunaan
Savusauna kelpaisi kyllä kera oikein kylmän oluen .tsih ja sen jälkeen savustussaunaan
:heart:
häpeä on suuri. mä koen ne vaan rahanmenetyksinä,turhana sellaisena. siis sillain turhana että itse olisin voinut omalla käytöksellä välttää tän menetyksen.kovin syvä näyttää häpeä olevan =)
minä koen nämä lähinnä veromätkyinä.
Mitäs ajelit ylinopeuksia?häpeä on suuri. mä koen ne vaan rahanmenetyksinä,turhana sellaisena. siis sillain turhana että itse olisin voinut omalla käytöksellä välttää tän menetyksen.
ohituskaistalla liikaa oli kun vedin ohiMitäs ajelit ylinopeuksia?
Ei varmaan helpottanu kommenttini
Tuleehan noita joskus, turha jäähä märehtimään.
Samahan se on millä kaistalla päästelee yli rajoitusten.ohituskaistalla liikaa oli kun vedin ohi
niin on joo mutta kunhan sanoin. mut joo,vaihetaan aihetta.Samahan se on millä kaistalla päästelee yli rajoitusten.
Muistaakseni ohituskaistoillakin on samat nopeusrajoitukset
pyynti vai saantimiehiä?ei mulla itellä ole savusaunaan
oon serkkupojan tykönä linnunpyyntireisulla
Ei myö ujostella serkkupoikaa :xmas:.ei mulla itellä ole savusaunaan
Äkkiäkös sinne pari kottaraista saunaan tulee kun kutsuu :xmas:ei mulla itellä ole savusaunaan
Oisko muka niin helppoa :OÄkkiäkös sinne pari kottaraista saunaan tulee kun kutsuu :xmas:
En tiiä varmaksi, mutta tulee mieleen voisiko olla paha nivelrikko. Veskulla kun elopainoakin oli aika runsaasti aikaisemmin. Liekkö joutunut ns. pakko laihduttamaan jos meinaa kävellä alkuunkaan.Mikä ton veskun jaloissa on ettei pysty kävelee?
Jos kutsu(ja) on tarpeeks houkuttelevaOisko muka niin helppoa :O
diabetesMikä ton veskun jaloissa on ettei pysty kävelee?
Eli jos valelisin itseni ensin hunajalla ja sitten kieriskelisin raastetussa suklaassa, ottaisin ison mansikan suuhuni ja siihen kermavaahtoa niin sitten oisko ok?Jos kutsu(ja) on tarpeeks houkutteleva
Menee liian makeaks mun makuuni.Eli jos valelisin itseni ensin hunajalla ja sitten kieriskelisin raastetussa suklaassa, ottaisin ison mansikan suuhuni ja siihen kermavaahtoa niin sitten oisko ok?
tuosta kyllä kannattaa vielä kuva ottaa ja julkaista se täälläEli jos valelisin itseni ensin hunajalla ja sitten kieriskelisin raastetussa suklaassa, ottaisin ison mansikan suuhuni ja siihen kermavaahtoa niin sitten oisko ok?