Otatko piparitaikinaaIltaa köpsykkä:kiss:
Ei kiitos haluan närästyslääkettä tai jotain.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30280660:Otatko piparitaikinaa
Ojentaa Losecin .Ei kiitos haluan närästyslääkettä tai jotain.
kiitos toivotaan että auttaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30280672:Ojentaa Losecin .
Iltaa kolleega :wave:. Onko loitsut olleet väkeviä ja voimallisia?Iltaa :wave:
Tällä mennään Demons - Imagine Dragons - YouTube
"When you feel my heat
Look into my eyes
Its where my demons hide
Its where my demons hide
Dont get too close
Its dark inside
Its where my demons hide
Its where my demons hide"
Minerva-varoitus
Ainut mikä miulla auttaa. Somac pistää mahan ihan sekaisin :x.kiitos toivotaan että auttaa
Ei ole tainnut olla tarpeeks vahvoja tai sit ne on ollut liian vahvoja. Lopputulos on tainnut olla joka tapauksessa sama...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30280678:Iltaa kolleega :wave:. Onko loitsut olleet väkeviä ja voimallisia?
oliko ensimmäinen sakko? minä luultavasti sain täyden käden. ylinopeus, turvavyö, puhelin, koira etupenkillä ja ajoneuvon rakenteellinen nopeus. toivottavasti ei kaikkia tarkasta. no oma moka. tietää ketä syyttää.rehellisesti sanottuna en kyllä ole yhtään ylpeä asiasta,oma vika oli ja nyt ei auta kuin maksaa se pois,menee seuraavasta tilistä sitten. kyllä sille rahalle olis ollut muutakin käyttöä.
Joo mutta pitää muistaa että valta ei ole valtaa jos sitä ei pysty käyttämään väärinAlkuperäinen kirjoittaja kröhm;30280691:tää huumepoliisin geissi
Luuta on ollut täällä sangen yhteistyöhaluinen vempele viimeaikoina .Ei ole tainnut olla tarpeeks vahvoja tai sit ne on ollut liian vahvoja. Lopputulos on tainnut olla joka tapauksessa sama...
Mites sulla luuta lentelee?
Ei ollut:ashamed: ekan olen saanut joskus 2007 tää oli toka. Eka oli paljon pienempi kun ei ollut tuloja silloin.oliko ensimmäinen sakko? minä luultavasti sain täyden käden. ylinopeus, turvavyö, puhelin, koira etupenkillä ja ajoneuvon rakenteellinen nopeus. toivottavasti ei kaikkia tarkasta. no oma moka. tietää ketä syyttää.
kovin syvä näyttää häpeä olevan =)Ei ollut:ashamed: ekan olen saanut joskus 2007 tää oli toka. Eka oli paljon pienempi kun ei ollut tuloja silloin.
Hieno juttu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30280700:Luuta on ollut täällä sangen yhteistyöhaluinen vempele viimeaikoina .
tsih tääläki mutta ei savustushommia, pihvejä paistelin tuossa äskön ja pari vetelin naamariinkin jo mut loput menee pakkaseen kun niitä on niin paljon.tsih ja sen jälkeen savustussaunaan