Niimpä tulis aika tyyris lähempänä jos olisit, niin olisi ollu mukava kahvitella ompputortun kanssa.Heh. Tulis aika tyyris piiras.
Niimpä tulis aika tyyris lähempänä jos olisit, niin olisi ollu mukava kahvitella ompputortun kanssa.Heh. Tulis aika tyyris piiras.
sain pikavoitonMikäs?
Auts, paljonko viellä tuli ?sain pikavoiton
Pk-seudulla.Mistä päin te ootte Ikiuni ja Kais?
Voit tuoda samalla kalakukkoa.Niimpä tulis aika tyyris lähempänä jos olisit, niin olisi ollu mukava kahvitella ompputortun kanssa.
Voin mää ostaa kalakukkoo, mut ite teen herkullista lanttu-lihakukkooVoit tuoda samalla kalakukkoa.
Lanttu-liha kelpaa myös.Voin mää ostaa kalakukkoo, mut ite teen herkullista lanttu-lihakukkoo
Kalakukosta en hirveesti välitä. :ashamed:
ihan liikaa sanotaanko niin.Auts, paljonko viellä tuli ?
Ok, ei tarvia paljastaa :hug:ihan liikaa sanotaanko niin.
oma vika oli joten eikai auta valittaa mutta ottaa päähän. tosin poliisetä oli mukava mut ei se nyt tietty paljon tässä auttanut. olen vihainen ja harmistunut itselleni.Ok, ei tarvia paljastaa :hug:
:xVoit tuoda samalla kalakukkoa.
Saaha se harmittaa, vaikka onkin oma vika olluna. :hug:oma vika oli joten eikai auta valittaa mutta ottaa päähän. tosin poliisetä oli mukava mut ei se nyt tietty paljon tässä auttanut. olen vihainen ja harmistunut itselleni.
niin,mutta oli saanut jäädä tälläset pikavoitot saamatta. poliisisetä tosin sanoi että en ollut päivän ensimmäinen enkä taatusti viimeinen vaikka toivoikin että olisin. olis sille rahallle ollut muutakin käyttöä.Saaha se harmittaa, vaikka onkin oma vika olluna. :hug:
:vampire:oisit tinksu kokeillu vilauttaa nänniä
Pikkusen paidannappeja auki ja suu mutrussa vääntänyt kyyneleen poskelle niin jo ois poliisisetä heltynyt..oma vika oli joten eikai auta valittaa mutta ottaa päähän. tosin poliisetä oli mukava mut ei se nyt tietty paljon tässä auttanut. olen vihainen ja harmistunut itselleni.
no ei ollut kyllä itku kaukana muutenkaanPikkusen paidannappeja auki ja suu mutrussa vääntänyt kyyneleen poskelle niin jo ois poliisisetä heltynyt..