Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Mie voisin kohta mennä hetkeksi kirjan ääreen ja sitten unille. Aamulla pitää olla menossa kukonlaulun aikaan .Hammaspyykki ja jospa nukkuisi tänä yönä kunnolla.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Mie voisin kohta mennä hetkeksi kirjan ääreen ja sitten unille. Aamulla pitää olla menossa kukonlaulun aikaan .Hammaspyykki ja jospa nukkuisi tänä yönä kunnolla.
Sama täällä joka aamu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30270284:Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Mie voisin kohta mennä hetkeksi kirjan ääreen ja sitten unille. Aamulla pitää olla menossa kukonlaulun aikaan .
Ja mie edes ole mikään aamuihminen . Minoon yökyöpeli .Sama täällä joka aamu.
En oo minäkään. Jos mahdollista niin nukkuisin 23-09. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30270299:Ja mie edes ole mikään aamuihminen . Minoon yökyöpeli .
no niin oot ja erinomanen kyöpsykkä ootki :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30270299:...Minoon yökyöpeli .
Öitä :kiss:Mä meen nukkuu. öitä :kiss:
Mie nukkuisin 01-09 ihanne tilanteessa.En oo minäkään. Jos mahdollista niin nukkuisin 23-09. :snotty:
Ketuttaa kun on aina väsynyt.
Justa ajattelin samaa. Missäs banaani on?onpas ketjussa nyt hetelmiä paljon
terveellisiäonpas ketjussa nyt hetelmiä paljon
jos se on siellä housussa...Justa ajattelin samaa. Missäs banaani on?
Mä nukkuisin mieluusti klo 23-11 jos vaan saisAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30270326:Mie nukkuisin 01-09 ihanne tilanteessa.
Mullakin normaalisti mutta sairauden takia unen tarve on lisääntynyt.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30270326:Mie nukkuisin 01-09 ihanne tilanteessa.
sillon kun ei lerpota niin on ihan tikkusuorajos se on siellä housussa...
Terveellistä suuhun pantavaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30270332:terveellisiä
Ai yksin vai? :snotty:miks te nukkuisitte,mää tekisin jotain ihan muuta
Mun ainakin pitää kerätä voimia tulevaan :xmas:miks te nukkuisitte,mää tekisin jotain ihan muuta
pitsin nypläyksestäAi yksin vai? :snotty:
Mistä sä muuten puhut?
mitä turhaa,leiki lahnaaAlkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30270354:Mun ainakin pitää kerätä voimia tulevaan :xmas: