Suosittele hotellia Tallinnassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nasuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nasuli"

Vieras
Olemme pariin otteeseen olleet Nordic Hotel Forumissa Tallinnassa, ja tosi kiva hotelli onkin. Jotten täysin juurtuisi tapoihini,niin olisiko sinulla suositella jotain toista erityisen kivaa hotellia, mahd.lähellä satamaa kuiteskin? Meitä olisi 2 aikuista lähdössä kahdeksi vuorokaudeksi. Ja jos eri tasoisista huoneista kokemusta, niin niistäkin olisi kiva saada vinkkejä. Kuulun sekä Viking clubiin, että Siljan kantsi-järjestelmään, että ehkä kuitenkin haluan jomman kumman "yhtiön hotelliin" majoittua..Millainen esim. Kalev Spa, tai Tallink Spa?

hintansa mukaisia halpishotelleja, itsellä kyllä hirveästi aina ole väliä millainen huone on, kun siellä viettää ainoastaan sen nukkumisajan yöstä. tykkään asustella virussa saunallisessa huoneessa, hyvät näköalat ja saa nukkua rauhassa ja syödä hyvän aamiaisen.

hintansa mukaisia halpishotelleja, itsellä kyllä hirveästi aina ole väliä millainen huone on, kun siellä viettää ainoastaan sen nukkumisajan yöstä. tykkään asustella virussa saunallisessa huoneessa, hyvät näköalat ja saa nukkua rauhassa ja syödä hyvän aamiaisen.

Kiitos vastauksestasi. Me oomme jo niin vanhoja, että sillä hotellihuoneellakin on juu merkitystä. Tuosta Virun saunallisesta huoneesta olen aiemminkin kuullut kehuja, joten pitääpä käydä kurkkimassa..

Kalev Spa -hotellissa on ainakin vesiliukumäkiä ja muutenkin kivan oloinen se kylpyläosasto.
Jos ihan keskustaan haluat niin menisin varmaankin Viru-hotelliin, koska on ihan siinä keskustassa.

Hotel Barons vanhassa kaupungissa on aivan valtavan ihana hotelli, vaikkei taidakaan olla minkään laivayhtiön yhteistyökumppani

Radisson Blu on ihan ok paikka, rauhallinen. Edullinen pysäköinti, jos auto on mukana. Aamiainen ihan kohtuuhyvä. Kannattaa pyytää huone mahdollisimman korkealta näköalan vuoksi, mutta toisaalta, hisseihin oli ruuhkaa aamuisin.

Hotel Barons vanhassa kaupungissa on aivan valtavan ihana hotelli, vaikkei taidakaan olla minkään laivayhtiön yhteistyökumppani

Itse olen kyllä varannut Tallinkin kautta Baronsista huoneen. Se oli tilava, mutta kokolattiamatto oli tosi likainen (onneksi huoneeseen kuului kylpytossut niin tämä ei kauheasti haitannut). Lisäksi hotellin ravintola ei ole kaksinen.

Savoy Boutique on lähellä Baronsia ja minusta paljon kivempi hotelli; vähän luksusta mutta kohtuuhintaan. Telegraaf taas on Raatihuoneen toria lähellä oleva luksushotelli, hintakin sitten sen mukainen. Bern puolestaan on satamasta kivan matkan päässä, siinö vanhankaupungin Rimiä vastapäätä; oikein siisti ja kiva perushotelli jossa olen yöpynyt monesti.

Me oltiin tuossa Tallinkin paikassa talvella, uudenvuoden tienoilla oli tosi paljon venäläisiä. Ihan mukava paikka sekin oli, aamiaisella kanankoipia ja pastaruokia, se vähän hämmästytti. Kylpylän uimahallihajut leijuivat joka puolella.

[QUOTE="Lillie";30267490]Itse olen kyllä varannut Tallinkin kautta Baronsista huoneen. Se oli tilava, mutta kokolattiamatto oli tosi likainen (onneksi huoneeseen kuului kylpytossut niin tämä ei kauheasti haitannut). Lisäksi hotellin ravintola ei ole kaksinen.

Savoy Boutique on lähellä Baronsia ja minusta paljon kivempi hotelli; vähän luksusta mutta kohtuuhintaan. Telegraaf taas on Raatihuoneen toria lähellä oleva luksushotelli, hintakin sitten sen mukainen. Bern puolestaan on satamasta kivan matkan päässä, siinö vanhankaupungin Rimiä vastapäätä; oikein siisti ja kiva perushotelli jossa olen yöpynyt monesti.[/QUOTE]

Eikö Ravintola MEKK ole juuri tuon Savoyn alakerrassa? Se on hyvä ruokapaikka illalla.

Oltiin viime lokakuussa Baronsissa ja voi jestas, että oli kylmä! Hauska rakennus, mutta osin kolkko. Lisäksi ravintoloista kaduille tulleet tupakoitsijat pitivät napakkaa älämölöä. Plussaa edullisesta aamiainen huoneeseen -palvelusta. Jos menisin uudelleen, menisin kesällä ja ylimpään kerrokseen.

Minulta lähtee ääni Euroopa-hotellille, rauhallinen, hyvät huoneet ja sijainti hyvä. Viru lienee myös ok, mutta ruuhkat respassa rassaa rauhallisempaakin matkustajaa :)

Oltiin viime lokakuussa Baronsissa ja voi jestas, että oli kylmä! Hauska rakennus, mutta osin kolkko. Lisäksi ravintoloista kaduille tulleet tupakoitsijat pitivät napakkaa älämölöä. Plussaa edullisesta aamiainen huoneeseen -palvelusta. Jos menisin uudelleen, menisin kesällä ja ylimpään kerrokseen.

Onko siellä ilmastointi? Nyt kesällä olisi varmaan ollut ilman sitä aika kuumia öitä ja päiviä. En tunne tuota hotellia, monissa pienemmissä, vanhoihin rakennuksiin tehdyissä ei ole ilmastointia huoneissa.

Barons on kyllä hmmm...viehättävän näköinen ja tosi hyvällä paikalla mutta melu kuuluu kadulta (jos tälläinen siis edes haittaa :)).
Park Inn on lähellä satamaa, rauhallinen ja hyvä ruoka alakerrassa.
Ravintoloista suosittelen Karja Kälderia vanhassa kaupungissa. Halpa, maukas ja aito.

Alkuperäinen kirjoittaja tatskajätkä;30268728:
Tallink Spa, sinne voi tilata hupakoita viihdyttämään.

Kiitos vinkistä, mutta taidan ihan itse toimia hupakkona omalle miehelleni.. Mutta hotellia voisi toki testata, ilman niitä lisäpalveluita..

Savoy Boutiquelle lähtee ääni myös täältä! Hieno hotelli! ????

Ja Virun yhteyteen tehty Estoria bisnesmatkailijoille. Siellä huippuhyvät sängyt ja tyynyt!!! Vaikka ei muuten vedäkään vertoja savoylle.

Yhteistyössä