The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oi hittolainen, tollain kun pistäsin meillä omppusia menemään, niin :D...

Tosin. Mulla ei ole mitn asiaa mennä tonkimaan miehen työkalupakkia :snotty:. Enkä kyllä ymmärrä miksi, mutta kuulemma mun vierailun jälkeen miehellä vain pidentyy noi verstashommelit :O
juu, älä missää nimessä mene tonkimaan isännän kaluja

osta omat
 
..johan meni myöhäseksi mutta ah, kuinka hyvältä se kahvi maistuukaan (vaikka se pannussa ehtikin mokoma vähän luurailla) :p

Meillä oli semmosta trafiikkia tossa ulko- ovella että käyttöaste on hyvinkin kohdallansa :D

Ja nyt noi kaikki hyväkkäät painu sitten tiehensä :O...ja taas saan kohta olla sentraalisantrana jälestämässä että missä ovat jorojen jäljillä |O :D

Mä hinnottelen ja puikottelen. Toinen on ihan jees hommaa, toinen taas....

Mutta kahvilla kohta taas jaksaa :)
 
:wave:

Mitäs tänne kuuluupi?

Hih,mun perään vihellettiin:whistle: No joo,se oli yks tuttu vaan eikä se mitään meinannut. Olin vain ihmeissäni kun se on ollut ihan outo viimeset n.1,5v ja nyt sitten moikkas ilosesti(nosti kättä kunnolla) niin ihmettelin vähän. Yhteen aikaan kun tuntu että se vältteli ja pakoili mua ja minä ihmettelin että mikä sitä vaivaa.
 
:wave:

Mitäs tänne kuuluupi?

Hih,mun perään vihellettiin:whistle: No joo,se oli yks tuttu vaan eikä se mitään meinannut. Olin vain ihmeissäni kun se on ollut ihan outo viimeset n.1,5v ja nyt sitten moikkas ilosesti(nosti kättä kunnolla) niin ihmettelin vähän. Yhteen aikaan kun tuntu että se vältteli ja pakoili mua ja minä ihmettelin että mikä sitä vaivaa.
no mää en kyllä ihmettele yhtään että yinksun perää vislaillaan

sullahan on erinomaisen hyvät perät
 
:wave:

Mitäs tänne kuuluupi?

Hih,mun perään vihellettiin:whistle: No joo,se oli yks tuttu vaan eikä se mitään meinannut. Olin vain ihmeissäni kun se on ollut ihan outo viimeset n.1,5v ja nyt sitten moikkas ilosesti(nosti kättä kunnolla) niin ihmettelin vähän. Yhteen aikaan kun tuntu että se vältteli ja pakoili mua ja minä ihmettelin että mikä sitä vaivaa.
Oiii, se on aina niin hienoo kun semmonen vislaus käy :rolleyes:...tosin ite nyt moisia huomionosoituksia saa :snotty:...ja jos saisinkin niin en varmaan kuuliskaan :D

..ja mistäs sä tiiät, ettei se mitään merkannut - vallankin jos on outona ollut jo pitemmän aikaan eikä ole oikein osannut ollakaan....mun mielestä tossa on jo aikamoiset merkit sille, että siellä on miesparka aivan sekaisin tinkuliinista :)
 
Heiii...onko kukaan tehnynnä pihlajanmarjoista mittään? Muuta kuin kattellu ja ihastellu ja joskus ammoisina aikoina ampua pommitellut...tai ainakin nähnyt jonkun muun niin tekevän :whistle: :D..

Siis hilloa/hyytelöä?

Mua kun tässä kiinnostas :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Oiii, se on aina niin hienoo kun semmonen vislaus käy :rolleyes:...tosin ite nyt moisia huomionosoituksia saa :snotty:...ja jos saisinkin niin en varmaan kuuliskaan :D

..ja mistäs sä tiiät, ettei se mitään merkannut - vallankin jos on outona ollut jo pitemmän aikaan eikä ole oikein osannut ollakaan....mun mielestä tossa on jo aikamoiset merkit sille, että siellä on miesparka aivan sekaisin tinkuliinista :)
No kunhan kiusas vaan,meillä oli joskus sellanen yhen illan juttu(jossa ei ollut edes seksiä) jota edeltänyt monen monen vuoden flirtti ja sen ton illan jälkeen se muuttu ihan oudoks ja nyt ekaa kerta tuntu olevan taas ihan normaali. Että ei tässä nyt mitään sellasta ole. Mutta jännä miten nyt yhtäkkiä oli taas sellasen normaalin olonen.Se moikkauskin oli jotenkin iihan erilainen kun pitkiin aikoihin.
 
No kunhan kiusas vaan,meillä oli joskus sellanen yhen illan juttu(jossa ei ollut edes seksiä) jota edeltänyt monen monen vuoden flirtti ja sen ton illan jälkeen se muuttu ihan oudoks ja nyt ekaa kerta tuntu olevan taas ihan normaali. Että ei tässä nyt mitään sellasta ole. Mutta jännä miten nyt yhtäkkiä oli taas sellasen normaalin olonen.Se moikkauskin oli jotenkin iihan erilainen kun pitkiin aikoihin.
se on lopultahi päässyt yli siitä ettei sinä yhtenä iltana saanukkaan pillua
 
en oo tehny mutta voi kyllä kokeilla
..mä kun tässä ajattelin - ja kylillä nuo viisaammat ihmiset jotain puhuivat että niitä kannattais hyödyntää - että kerran niitä on tullu noinkin paljon, niin...vois vaikka kokeilla. Ja mä saisin ainakin hilloon tungettua nuita omppusiakin :)...

Mutta. Tuli sitten mieleen semmonenkin juttu, että mistäs hitosta mä sitten tiiän, ettei niissä kauniissa marjoissa ole sisällä mitään öttiäistä tai matosta :$? Onkos siinä marjassa sitten näkyvillä joku holetsu, mistä vois sitten päätellä että asukas vois olla....?
 
..mä kun tässä ajattelin - ja kylillä nuo viisaammat ihmiset jotain puhuivat että niitä kannattais hyödyntää - että kerran niitä on tullu noinkin paljon, niin...vois vaikka kokeilla. Ja mä saisin ainakin hilloon tungettua nuita omppusiakin :)...

Mutta. Tuli sitten mieleen semmonenkin juttu, että mistäs hitosta mä sitten tiiän, ettei niissä kauniissa marjoissa ole sisällä mitään öttiäistä tai matosta :$? Onkos siinä marjassa sitten näkyvillä joku holetsu, mistä vois sitten päätellä että asukas vois olla....?
eikait mitään marjaa käsitellessä voi tarkastaa joka ikistä marjaa
 
No kunhan kiusas vaan,meillä oli joskus sellanen yhen illan juttu(jossa ei ollut edes seksiä) jota edeltänyt monen monen vuoden flirtti ja sen ton illan jälkeen se muuttu ihan oudoks ja nyt ekaa kerta tuntu olevan taas ihan normaali. Että ei tässä nyt mitään sellasta ole. Mutta jännä miten nyt yhtäkkiä oli taas sellasen normaalin olonen.Se moikkauskin oli jotenkin iihan erilainen kun pitkiin aikoihin.
...jos se on hoksannut, että sillä oli aikapäivää sitten käsissään kultapala....miehillä voi toisinaan kestää noi tommosten asioitten tajuaminen...
 
eikait mitään marjaa käsitellessä voi tarkastaa joka ikistä marjaa
...no miten mä en nyt oikein osais mitään öttiäistä yhdistää mihinkään mustikkaan tai puolukkaan...vadelmien kanssa mä olenkin sitten tyyliin elävänä suurennuslasina :D


Mutta mietis nyt...keittelet nuita marjoja kasaan ja sitten siivilän kanssa soseutat ja sitten :$...huomaatkin että onkin kyse proteiinipirtelöstä :x
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä