näinkö mä oikein, Sukula nukkuu alasti

• Viestiketjun aloittaja käääk
  • Ensimmäinen viesti
Liekkiö
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;30258649:
Kotona voi nukkua alasti, mutta kyllä täytyy olla helvetinmoinen moukka jos nukkuu kodin ulkopuolella paskaperse paljaana.
Kannattaa pestä takapuolensa niin ei ole ulosteessa. Johan sinulla hajuhaittojakin esiintyy jos olet perse paskassa ja luulisi että paskakärpäsiäkin pyörii ympärillä.

Me nukutaan myös alasti kotona ja hotelleissa jne. Jos ollaan vieraisilla laitan jotain päälle, jos vaikka tarvii yöllä nousta. Käyn kyllä myös iltaisin suihkussa, joten on kiva sujahtaa puhtaana omaan sänkyyn.

Nuorena olen joskus hotelleja jopa siivonnut, lakanat vaihdetaan ja ei häiritse ajatus että siellä sängyssä on muutkin varmasti harrastanut seksiä ym.

"Hoplop"
En kyllä ikinä nukkuin alasti hotellissa tai muussa majapaikassa. En seuraavia yöpyjiä ajatellen, vaan mua yksinkertaisesti ällöttää ne pedit ja petivaatteet jo muutenkin sen verran paljon.

"röyhkeä koira"
[QUOTE="Hoplop";30258726]En kyllä ikinä nukkuin alasti hotellissa tai muussa majapaikassa. En seuraavia yöpyjiä ajatellen, vaan mua yksinkertaisesti ällöttää ne pedit ja petivaatteet jo muutenkin sen verran paljon.[/QUOTE]

samoin

Enkä varsinkaan olisi nukkunut alasti niin huonosti hoidetussa hotellissa missä se Sukula kävi. Sukulan peba oli kuitenkin ihan hauska lisä siihen ajoittain aika tylsään ohjelmaan.

ajuuu
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;30258806:
Eikö se nyt jonkun asteinen snobiuden merkki ole, jos ei pysty olkkarissa nukkumaan.
Aikamoinen kermaperse pitää olla.
sovitaan näin:). Nuorempana nukuin missä vaan, mut vanhempana ei yksinkertaisesti halua nukkua epämukavasti, huonosti ja vähän toisten lattioilla. Onneksi ei ole tarvetta. Tässä asiassa olen ihan mieluusti kermaperse.

Yhteistyössä