näinkö mä oikein, Sukula nukkuu alasti

• Viestiketjun aloittaja käääk
  • Ensimmäinen viesti
Mutsis
[QUOTE="Jaa";30257854]Varmaan sitten kiva seuraavan asiakkaan tulla sinne hotelliin ja nukkua lakanoissa jotka ovat ihan perseiset kun edellinen asiakas on nukkunut niissä alasti.[/QUOTE]

Ne vuodevaatteet kuulepa ihan vaihdetaan pestyihin osana huonesiivousta asiakkaan vaihtuessa.

Ja ne pestyt lakanat, jos sua yököttää että joku on nukkunut niissä samoissa lakanoissa ennen niiden pesemistä alasti, mietipä mitä kaikkea muuta hotellihuoneissa tapahtuu. :D

• Tykkää
Reactions: Aina Marina
[QUOTE="Jaa";30257854]Varmaan sitten kiva seuraavan asiakkaan tulla sinne hotelliin ja nukkua lakanoissa jotka ovat ihan perseiset kun edellinen asiakas on nukkunut niissä alasti.[/QUOTE]

Jeps hotelleissahan vaihdetaan lakanat joka kuudennelle vieraalle:D:LOL:

ajuuu
Siis jos nukut kyläpaikassa vaikka olkaarissa, nukut alasti? Eikä haittaa mitään vaikka aamulla perheen lapset tulevat sinne? Varmaan seksiäkin harrastatte siellä, ja oikein kovaäänistä sellaista?
Meidän ystäväpiirissä kaikki asuu omakotitaloissa, joten yövytään kyllä omassa huoneessa. Seksi ja alastomuus ovat mulle ihan erillisiä asioita. Seksiä en harrasta kylässä, menen sinne viettämään aikaa läheisten kanssa. Se missä asussa nukun, ei kuulu muille. Eikä siitä mun ystävät tiedä.

m1es
Siis jos nukut kyläpaikassa vaikka olkaarissa, nukut alasti? Eikä haittaa mitään vaikka aamulla perheen lapset tulevat sinne? Varmaan seksiäkin harrastatte siellä, ja oikein kovaäänistä sellaista?
Nukun yleensä alasti lähes aina. Kotona, hotellissa, kyläpaikoissa. Jos joudun nukkumaan jossakin olkkarin sohvalla, saatan vetää boxerit yöksi jalkaan, mutta niidenkin apu on toki rajallinen - potkin peiton pois erityisesti silloin, jos minulla on jotakin päälläni, ja ne lapset näkevät sitten aamulla teltan. Pyjama on usein mukana, se puetaan herättyä aamiasasuksi.

Toki kyläpaikoissa voi seksiä harrastaa, ei ole pakko huutaa ;)

biieras
Meidän ystäväpiirissä kaikki asuu omakotitaloissa, joten yövytään kyllä omassa huoneessa. Seksi ja alastomuus ovat mulle ihan erillisiä asioita. Seksiä en harrasta kylässä, menen sinne viettämään aikaa läheisten kanssa. Se missä asussa nukun, ei kuulu muille. Eikä siitä mun ystävät tiedä.
Minähän puhuin olohuoneessa nukkumisesta, mikä siinä oli vaikea ymmärtää? Ei kaikki asu omakotitaloissa. Jotkut saattaa asua jopa kerrostalokaksiossa, ajattele :O

repskukkuu
Toivottavasti tämä on VITSIKSI tarkoitettu vastaus.

ajuuu
Minähän puhuin olohuoneessa nukkumisesta, mikä siinä oli vaikea ymmärtää? Ei kaikki asu omakotitaloissa. Jotkut saattaa asua jopa kerrostalokaksiossa, ajattele :O
Voi toki. En ole sellaisessa yöpynyt 10 vuoteen ja jos oltais perheen kanssa liikkeellä, niin mentäis yöksi hotelliin. Ne ajat on ohi, että haluan nukkua jonkun olohuoneen lattialla ja herätä kuudelta kun toisten lapset herää. Eli en näe tätä mahdollisena.

Yhteistyössä