Siis jos nukut kyläpaikassa vaikka olkaarissa, nukut alasti? Eikä haittaa mitään vaikka aamulla perheen lapset tulevat sinne? Varmaan seksiäkin harrastatte siellä, ja oikein kovaäänistä sellaista?Ööö, kyllä mäkin nukun alasti hotellissa ja itse asiassa aika monessa kyläpaikassakin.
Meidän ystäväpiirissä kaikki asuu omakotitaloissa, joten yövytään kyllä omassa huoneessa. Seksi ja alastomuus ovat mulle ihan erillisiä asioita. Seksiä en harrasta kylässä, menen sinne viettämään aikaa läheisten kanssa. Se missä asussa nukun, ei kuulu muille. Eikä siitä mun ystävät tiedä.Siis jos nukut kyläpaikassa vaikka olkaarissa, nukut alasti? Eikä haittaa mitään vaikka aamulla perheen lapset tulevat sinne? Varmaan seksiäkin harrastatte siellä, ja oikein kovaäänistä sellaista?
No ei kai ny noin usein! :OJeps hotelleissahan vaihdetaan lakanat joka kuudennelle vieraalle
Paremmissa hotelleissa vaanNo ei kai ny noin usein! :O
Nukun yleensä alasti lähes aina. Kotona, hotellissa, kyläpaikoissa. Jos joudun nukkumaan jossakin olkkarin sohvalla, saatan vetää boxerit yöksi jalkaan, mutta niidenkin apu on toki rajallinen - potkin peiton pois erityisesti silloin, jos minulla on jotakin päälläni, ja ne lapset näkevät sitten aamulla teltan. Pyjama on usein mukana, se puetaan herättyä aamiasasuksi.Siis jos nukut kyläpaikassa vaikka olkaarissa, nukut alasti? Eikä haittaa mitään vaikka aamulla perheen lapset tulevat sinne? Varmaan seksiäkin harrastatte siellä, ja oikein kovaäänistä sellaista?
Minähän puhuin olohuoneessa nukkumisesta, mikä siinä oli vaikea ymmärtää? Ei kaikki asu omakotitaloissa. Jotkut saattaa asua jopa kerrostalokaksiossa, ajattele :OMeidän ystäväpiirissä kaikki asuu omakotitaloissa, joten yövytään kyllä omassa huoneessa. Seksi ja alastomuus ovat mulle ihan erillisiä asioita. Seksiä en harrasta kylässä, menen sinne viettämään aikaa läheisten kanssa. Se missä asussa nukun, ei kuulu muille. Eikä siitä mun ystävät tiedä.
Ei kannata kaveerata niin köyhien kanssa joilla ei ole varaa vierashuoneeseen.Minähän puhuin olohuoneessa nukkumisesta, mikä siinä oli vaikea ymmärtää? Ei kaikki asu omakotitaloissa. Jotkut saattaa asua jopa kerrostalokaksiossa, ajattele :O
Toivottavasti tämä on VITSIKSI tarkoitettu vastaus.Meidän ystäväpiirissä kaikki asuu omakotitaloissa, joten yövytään kyllä omassa huoneessa. Seksi ja alastomuus ovat mulle ihan erillisiä asioita. Seksiä en harrasta kylässä, menen sinne viettämään aikaa läheisten kanssa. Se missä asussa nukun, ei kuulu muille. Eikä siitä mun ystävät tiedä.
Voi toki. En ole sellaisessa yöpynyt 10 vuoteen ja jos oltais perheen kanssa liikkeellä, niin mentäis yöksi hotelliin. Ne ajat on ohi, että haluan nukkua jonkun olohuoneen lattialla ja herätä kuudelta kun toisten lapset herää. Eli en näe tätä mahdollisena.Minähän puhuin olohuoneessa nukkumisesta, mikä siinä oli vaikea ymmärtää? Ei kaikki asu omakotitaloissa. Jotkut saattaa asua jopa kerrostalokaksiossa, ajattele :O
? Ei tässä ole mitään vitsiä. Nukun alasti. Yövyn 99,9% paikoissa, joissa voi nukkua alasti. Sairaalassa en nukkuis ja taannoin en nukkunut mökkireissulla, kun 5 naista yöpyi samalla parvella. Sen sijaan parhaan ystäväni kanssa nukutaan molemmat alasti samassa hotellihuoneessakinToivottavasti tämä on VITSIKSI tarkoitettu vastaus.